Seminář je určen:
- obchodním korporacím a živnostníkům odebírajícím zboží od obchodních partnerů, prodávajícím zboží obchodním partnerům a zákazníkům
- manažerům a dalším pracovníkům odpovědným za nákup, prodej zboží, pracovníkům reklamačních a servisních oddělení
Cíl semináře:
je detailně seznámit účastníky s pravidly pro nákup a prodej zboží v rámci vztahů mezi podnikateli včetně nejnovějších zkušeností s novým občanským zákoníkem. Dále účastníci získají základní přehled o zvláštních povinnostech podnikatelů při prodeji zboží koncovým zákazníkům (nepodnikajícím osobám, např. bytovým družstvům). V neposlední řadě by měl být přínosem detailní přehled o způsobu a formě vyřizování reklamací.
Obsah semináře:
Úvod
- Možnosti a rizika nastavení prodeje a nákupu zboží
- Vliv nového občanského zákoníku
- Postavení obchodních partnerů, slabších smluvních stran a spotřebitelů
Prodej a nákup zboží
- Pravidla nákupu a prodeje zboží
- Povinnosti prodávajícího
- Odpovědnost za vadné plnění
- Záruka za jakost
- Povinnosti kupujícího
- Zvláštní pravidla pro prodej zboží v e-shopu
Reklamace
- Reklamační řízení
- Podmínka včasné reklamace mezi podnikateli
- Náhrada nákladů souvisejících s reklamací
- Zvláštní reklamační pravidla vůči spotřebitelům
- Neoprávněná reklamace (problematika řádného užívání)
- Kontroly České obchodní inspekce
Závěrečná diskuse, odpovědi na dotazy účastníků
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – přestávka s občerstvením
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Mgr. Tomáš Liškutín
Je advokát, který se specializuje na pracovní právo. Má zkušenosti z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners a v současnosti vede devátým rokem vlastní advokátní kancelář, ve které poskytuje právní poradenství, připravuje a kontroluje smlouvy a věnuje se řešení sporů, a to ve formě mimosoudního vyjednávání o smíru i řešení sporů v…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
12.2.2015
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2 970,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.