Seminář je určen pro:
začínající účetní, ale i pro ty, kteří již v některé účetní oblasti pracují (fakturace, sklad, evidence majetku) a chtějí získat komplexní přehled o vazbách nejen mezi jednotlivými účetními okruhy, ale i na daně.
Cíl semináře:
Cílem semináře je teoretický výklad a praktické procvičení základů účetnictví s vazbou na daňové zákony, zejména na zákon o daních z příjmů a zákon o DPH.
Obsah semináře:
Obsah semináře ‑ 1. den:
- základní zásady a principy vedení účetnictví, náležitosti účetních dokladů, oběh dokladů a jejich archivace
- účetní osnova a náplň účtů jednotlivých účtových skupin
- majetek, jeho evidence, odpisování a inventarizace (základní postupy)
- co je třeba vědět o evidování zásob (možnosti, skladové karty)
- fakturace a související problémy (zálohové faktury, náležitosti dokladů z pohledu DPH)
- náklady a výnosy (základní principy zachycení nákladů a výnosů v účetnictví, časové rozlišení, vybrané příklady daňových a nedaňových nákladů)
Obsah semináře ‑ 2. den:
- osobní náklady (problematika zaměstnanců, odvodů z mezd, cestovních náhrad a dalších z pohledu účetnictví)
- zahajovací rozvaha (základní zásady, zřizovací výdaje)
- účetní závěrka (sestavy účetní závěrky, příloha a její obsahové vymezení)
- výsledek hospodaření pohledem účetnictví
- transformace účetního výsledku na daňový (promítnutí účetních výsledků do daňových přiznání právnických a fyzických osob)
- problematika vlastního kapitálu, zásady pro rozdělení zisku
- uzavírání účetnictví, uzávěrkové operace
- podrozvahová evidence, základy vnitropodnikového účetnictví a další.
Poznámka: náplň semináře v jednotlivých dnech bude přizpůsobena úrovni a požadavkům účastníků. Jednotlivé okruhy budou vzájemně provázány tak, aby účastník semináře dostal základní pohled na danou problematiku.
Probíraná témata budou ilustrována na příkladech. Účastníci semináře obdrží podkladový materiál. Účastníci mohou klást k dané problematice dotazy.
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – dopolední coffee break
10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – polední coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
RNDr. Ivan Brychta
Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
25.8. – 26.8.2015
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
4 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: zákon o DPH, základy účetnictví, zahajovací rozvaha, účetní závěrka, účetní osnova, Ivan Brychta atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.