Možnosti pro zvýšení efektivnosti vyjednávání existují. Pro náš vlastní efekt je třeba dvou věcí – znát tyto možnosti a naučit se je používat. Cílem seminář je naučit se postupy pro zvýšení vlastní efektivnosti při vyjednávání na různorodých úrovních.
Seminář je určen pro:
- vítěze ve vyjednávacích situacích
- obchodníky, prodejce
- manažery na všech stupních řízení
- ty, kdož chtějí zlepšit své vyjednávací dovednosti
Cíl semináře:
- umět nalézt vlastní přesvědčivý způsob sebeprezentace
- identifikovat významné a nevýznamné osobnostní charakteristiky v relaci s osobním rozvojem
- zpracovat optimální postupy pro řešení konkrétních problémů – příklady z praxe
- naučit se optimálně využívat svůj vlastní potenciál
- zvýšit působivost a přesvědčivost svého chování
- přeprogramovat neefektivní stereotypy vlastního chování
Obsah semináře:
- Osobnost a profesionální role
- vztah vzniká na bázi důvěry
- nástroje pro podporu důvěryhodnosti vlastní osoby
- Navázání vztahu s partnerem - zaměstnancem, nadřízeným, klientem, …
- rychlá identifikace typu partnera
- VHODNÉ prolomení ledů
- Budování vztahu v průběhu jednání
- řídíme DIALOG
- získané informace a jejich rychlé využití
- pozor na kritická místa
- prevence vzniku konfliktů
- efektivní zvládání „problematického partnera“
- Typologie – náš pomocník
- pro identifikaci v první fázi jednání
- pro budování vztahu
- pro sebepoznání
- Významné signály určující typ klienta
- verbální projev
- neverbální projev
- vizuální symbolika
- prostředí
- Nácvik empatie
- Náměty pro budování dlouhodobého vztahu
- pracovní vztahy
- obchodní vztahy
- osobní vztahy
Časový harmonogram semináře
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Ing. Petra Palasová
Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.
Specializuje se na témata…
Termíny a místo konání
15.5.2014
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 290,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.