tj. organizací, jejichž hlavním předmětem činnosti není podnikání a které účtují dle vyhl. 504/2002 Sb. a dle ČÚS 401 - 414 - jedná se zejména o církve, veřejné vysoké školy, nadace, nadační fondy, politické strany a hnutí, občanská sdružení, zájmová sdružení, obecně prospěšné společnosti, veřejné výzkumné instituce
Seminář je určen:
začínajícím účetním, účetním s minimální znalostí, referentkám, odpovědným pracovníkům a všem, kteří se chtějí zorientovat v zákonné úpravě účetnictví pro nevýdělečné organizace (NO) a chtějí získat základní přehled o účtování, financování a hospodaření NO
Cílem semináře je:
- získat přehled o účtování v nevýdělečných organizacích
- seznámit se se základními principy účtování
- osvojení si základních znalostí potřebných pro orientaci v účetní problematice NO
Obsah semináře:
- členění neziskových organizací, legislativní rámec, způsoby financování NO
- základní pojmy a principy účetnictví
- jak vést účetní dokumentaci, náležitosti a oběh účetních dokladů
- co obsahují účetní výkazy - rozvaha, výsledovka, cashflow
- účtová osnova pro nevýdělečné organizace
- základní účetní operace - pohyby na pokladně, v bance, ceniny, účtování dodavatelských a odběratelských faktur, zálohy a jejich zúčtování
- co to je časové rozlišení nákladů a výnosů
- mzdy, odvody ZP a SP, formy pracovně-právních vztahů - DPP, DPČ
- členění dlouhodobého majetku - investiční, neinvestiční, technické zhodnocení, odpisy
- základní pravidla DPH u nevýdělečných organizací
Jednotlivé účetní případy budou názorně prezentovány prostřednictvím jednoduchých modelových příkladů.
Časový harmonogram obou dnů
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 13.00 – oběd
13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze
Lektor
Mgr. Veronika Bakešová
samostatná účetní, odborný referent rozpočtu a financování Univerzity Hradec Králové, lektorská činnost v oblasti účetnictví
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.11. – 11.11.2014
9:00 - 16:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
5 940,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.