Seminář

Efektivní asistentka - dvoudenní rozšířený kurs Bonus dárková karta IKEA v hodnotě 500 Kč

Seminář je určen pro asistentky a asistenty, v nichž chtějí mít manažeři skutečně efektivní pracovní sílu. Rozšířený dvoudenní seminář dává více prostoru probrání všech témat do podrobna, včetně většího množství praktických ukázek.

Zájemci o jednodenní variantu se mohou hlásit na seminář Efektivní asistentka - pravá ruka každého manažera.

Seminář určen pro:

asistentky, asistenty, sekretářky, office manažery, recepční

Cíl semináře:

  • organizovat vlastní práci a chod kanceláře
  • jednat, vyjednávat, zvládat konfliktní situace v osobním i telefonickém kontaktu
  • reprezentovat firmu
  • zvládat pracovní zátěž, stres

Obsah semináře:

Program prvního dne

  • Asistent/ka jako komunikační centrum
    • zásady efektivní komunikace
    • prevence konfliktních situací
    • zvládání konfliktních situací v osobním i telefonickém kontaktu
    • asertivní techniky komunikace
    • trénink, modelové situace z praxe posluchačů
  • Asistent/ka a organizace času
    • time management pro asistenty/asistentky
    • priority asistentské práce
    • trénink rozhodovacích postupů pro volbu priorit, aplikace na případy z praxe posluchačů
  • Prevence stresové zátěže při práci asistenta/ky
    • prevence vzniku extrémní stresové zátěže
    • operativní postupy pro zvládání stresu

Program druhého dne

  • Asistent/ka jako ředitel/ka kanceláře
    • organizace chodu celé kanceláře
    • komunikace uvnitř i vně firmy
  • Asistent/ka a role reprezentanta
    • společenská role asistentky
    • etiketa a firemní kultura
    • osobní image
    • efektivní sebeprezentací k reprezentativnosti
    • kritická místa při reprezentaci
    • jednání s klienty, dodavateli, přijímání partnerů
    • řešení situací dle přání posluchačů

Osobní rozvoj - v průběhu celého semináře

  • aplikace námětů do praxe
  • zpracování osobního plánu

Časový harmonogram semináře pro oba dny

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – seminář (1. část)

10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

10.45 – 12.00 – seminář (2. část)

12.00 – 13.00 – oběd

13.00 – 16.00 – seminář (3. část) + diskuze

Lektor

Ing. Petra Palasová, lektor Právo, řízení

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

 Máte dotaz k semináři?
Nenašli jste všechny informace k semináři?
Napište zprávu nebo volejte
+420 222 539 333
 Úspěšně odesláno
Do not fill this: