Seminář je určen pro:
podnikatele (fyzické či právnické osoby), účetní, daňové poradce, ekonomy, a další subjekty, které budou mít povinnost elektronicky evidovat tržby anebo je se jich může týkat povinnost prokázat původ majetku (podat majetkové přiznání).
Část věnovaná elektronické evidenci tržeb bude speciálně zaměřena na zkušenosti z fungování systému evidence pro první skupinu (stravování, ubytování) a na start „druhé vlny“ (maloobchod, velkoobchod).
Cíl semináře:
Cílem první části semináře je komplexní seznámení účastníků s problematikou nových povinností souvisejících s elektronickou evidencí tržeb, a to od povinností ve vztahu ke správci daně (před zahájením evidování a při evidování tržeb) přes povinnosti k zákazníkům (tisk stvrzenky s jednoznačným kódem) až po řešení kritických situací (výpadky proudu, porucha zařízení apod.).
Druhá část semináře poté poskytne ucelený pohled na nové nástroje správce daně v souvislosti s snižováním daňové kriminality - na problematiku prokázání původu majetku a podání majetkového přiznání. V této části se výklad zaměří zejména na rozbor práv a povinností s tím spojených, ať již ze strany daňového poplatníka anebo správce daně.
Cílem obou částí je přinést co nejaktuálnější informace, proto bude obsah a výklad přizpůsoben aktuálnímu vývoji legislativy v době konání semináře.
Obsah semináře:
a) k problematice elektronické evidence tržeb:
- vymezení evidované tržby a formálních náležitostí pro její evidování, problematika rozhodného příjmu a výjimky (tržby vyloučené z evidování)
- způsoby evidování tržby (základní a zjednodušený režim, informační a oznamovací povinnost poplatníka, pověření k evidování pro jiný subjekt)
- kdy začít evidovat tržby (rozbor podle oboru podnikání či kombinace oborů působnosti)
- jak začít evidovat tržby (postup před a po zahájení evidování tržeb)
- řešení problémů, které mohou nastat (problematika oprav, nefunkčnosti komunikačních prostředků apod.)
- ostatní (správní delikty, závazné posouzení apod.)
- souvisejí úpravy v zákoně o daních z příjmů (účtenková loterie a výhry z ní, sleva na dani pro fyzické osoby)
- související změny v zákoně o DPH (aplikace snížené sazby u stravovacích služeb)
b) k problematice prokazování původu majetku:
- výzva k prokázání majetku (předpoklady pro její aplikaci správcem daně, možné způsoby prokázání, rozbor souvisejících správních úkonů správce daně a daňového subjektu)
- daň stanovená podle pomůcek zvláštním způsobem (za jakých podmínek, jakým způsobem, související sankce)
- majetkové přiznání (předpoklady pro výzvu správce daně k jeho podání, náležitosti majetkového přiznání, co hlásit a co nikoliv a další).
Výklad bude ilustrován na příkladech a bude doplněn aktuálními stanovisky GFŘ a MF k dané problematice.
Pro účastníky semináře bude k dispozici podkladový materiál. V průběhu semináře budou zodpovězeny konkrétní dotazy účastníků.
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
11.00 – 11.15 – dopolední coffee break
11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuze)
Lektor
RNDr. Ivan Brychta
Je od roku 1995 daňovým poradcem zapsaným na seznamu Komory daňových poradců ČR a má více jak dvacetiletou praxi v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství, včetně spolupráce na auditech společností. Kromě daňového poradenství se věnuje rozsáhlé přednáškové činnosti (včetně vedení on-line a video seminářů) a svými články přispívá do různých…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
13.3.2017
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 190,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
elektronická evidence tržeb, EET 2017, prokazování původu majetku, původ majetku, evidování tržby, evidence tržby, majetkové přiznání, školení Praha, Brychta 2017 atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.