Seminář

Jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky

Seminář je určen:

všem, kteří mají zájem rozšířit si své komunikační dovednosti zaměřené na prodej, udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky, řešení zákaznických projektů a poskytování profesionálních služeb (v oblasti poradenství, auditu, právních služeb apod.) vyžadující předávání zpětné vazby. 

Cíl semináře:

Kurz je zaměřen na komunikační dovednosti potřebné k úspěšnému zvládnutí náročných situací při jednání se zákazníky. Zabývá se nejen komunikací při prodeji, ale i pravidly dlouhodobé komunikace se zákazníky, vyžadující schopnosti zákazníkům naslouchat a předávat jim zpětnou vazbu. Srozumitelnou formou ukazuje, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

garance kvality

Obsah semináře: 

  • Jak se zákazníkem komunikovat, abychom jej nejen získali, ale i udrželi
  • Jak přesvědčovat a působit důvěryhodně
  • Jak zvládat námitky a čelit nedorozumění
  • Nejčastější bariéry v komunikaci se zákazníky
  • Jak řídit dlouhodobé vztahy se zákazníky
  • Jak se zákazníky udržovat společenské vztahy
  • Co znamená překonat očekávání zákazníků
  • Umíme zákazníkovi naslouchat?
  • Čemu se při komunikaci se zákazníky vyhnout
  • Jak zákazníkovi předávat negativní zpětnou vazbu
  • Jak řešit emocionálně vypjaté situace
  • Řešení konkrétních situací z praxe
  • Diskuse a konzultace

 Časový harmonogram semináře:

  8.30 – 9.00 – prezence účastníků

  9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – coffee break

10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)

12.00 – 13.00 – oběd

13.00 – 17.00 – přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc., lektor Mzdy, personalistika

Vystudoval VŠE a psychologii řízení na FF UK. Působil jako šéfredaktor časopisu Ekonom, dlouhodobě se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů. Je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. a autorem řady článků i několika knižních publikací (např. řízení lidí

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Názory účastníků

Michal Zídka, Dumrazdva s.r.o.

Maximální spokojenost!

Libor Pyskatý, McDonald`s ČR spol. s r.o. 

Ucelené informace, vysoká odbornost lektora, schopnost poradit a uvést příklady na modelových situacích.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: komunikace se zákazníky, naslouchání zákazníkovi, vztahy se zákazníky, seminář Praha, emoce v práci, Jan Urban atd.

 Máte dotaz k semináři?
Nenašli jste všechny informace k semináři?
Napište zprávu nebo volejte
+420 222 539 333
 Úspěšně odesláno
Do not fill this: