Seminář

Řádná účetní uzávěrka 2014 a připravované změny vybraných účetních jednotek od 1. 1. 2015 Bonus dárková poukázka do parfumerie FAnn v hodnotě 500 Kč

Seminář je určen pro

ekonomické, účetní a majetkové pracovníky uvedených účetních jednotek

Cíl semináře

Seznámíte se s řádnou účetní závěrkou 2014 a dozvíte se o všech připravovaných změnách v oblasti účetnictví vybraných účetních jednotek od 1. 1. 2015.

Obsah semináře

  • ustanovení zákona č. 563/1991 Sb. o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů souvisejících s řádnou účetní závěrkou (např. účetní metody včetně oceňování majetku, schvalování účetní závěrky, inventarizace, majetku a závazků)
  • ustanovení vyhlášky č. 410/2009 Sb., se zaměřením na řádnou účetní závěrku 2014,
  • České účetní standardy související s účetní závěrkou 2014,
  • postup prací účetní uzávěrky - výklad souvisejících postupů účtování,
  • časové a organizační fáze inventarizace majetku a závazků,
  • vypořádání inventarizačních rozdílů,
  • zjišťování výsledku hospodaření,
  • konečný účet rozvažný,
  • sestavení účetní závěrky,
  • informace o úpravách v oblasti právních předpisů o účetnictví od 1. 1. 2015:
    • zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů,
    • vyhláška č. 410/2009 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů pro některé vybrané účetní jednotky - novelizovaná  ustanovení k 1. 1. 2015,
    • České účetní standardy účinné od 1. 1. 2015 včetně postupů účtování,
    • vyhláška č. 383/2009 Sb., technická vyhláška o účetních záznamech - novelizovaná ustanovení k 1. 1. 2015.

Časový harmonogram semináře

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

10.45 – 12.15 – přednáška (2. část)

12.15 – 12.30 – přestávka s občerstvením

12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Ministerstvo financí ČR

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

 Máte dotaz k semináři?
Nenašli jste všechny informace k semináři?
Napište zprávu nebo volejte
+420 222 539 333
 Úspěšně odesláno
Do not fill this: