Seminář

Účetnictví v insolvenčním řízení Bonus dárková karta IKEA v hodnotě 500 Kč

Seminář je určen pro:

účetní, daňové poradce, auditory a všechny další profese, které se v praxi setkají s podnikem procházejícím insolvenčním řízením.

Cílem semináře je:

Seznámit účastníky se specifikami vedení účetnictví a sestavováním účetních závěrek v rámci insolvenčního řízení.

Obsah semináře:

  • fáze insolvenčního řízení,
  • vymezení základních pojmů – úpadek, majetkové podstata, insolvenční věřitel, osoba s dispozičním oprávněním, přezkumné řízení, konkurz, reorganizace, oddlužení,
  • sestavování účetních závěrek v průběhu insolvenčního řízení (mimořádné a mezitímní účetní závěrky),
  • zachycení a oceňování majetkové podstaty v účetnictví,
  • druhy pohledávek v rámci insolvenčního řízení (závazky z pozice dlužníka),
  • specifika při účtování v rámci konkurzu,
  • specifika při účtování v rámci reorganizace.

Časový harmonogram semináře:

8.30 - 9.00 - prezence účastníků

9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - dopolední coffee break

10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)

12.15 - 12.30 - polední coffee break

12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Vysokoškolský pedagog na katedře finančního účetnictví a auditingu Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Úzce spolupracuje s praxí. V roce 1996 složila auditorské zkoušky, pracuje jako aktivní auditor. Odborně se specializuje na podniky v insolvenčním řízení a v likvidaci.

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
22.9.20169:00 - 14:00PrahaSM047162970 + 21 % DPHZávazná přihláška

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: insolvenční řízení školení, účetní závěrka insolvence, insolvence školení, fáze insolvenčního řízení, úpadek, majetkové podstata, insolvenční věřitel, osoba s dispozičním oprávněním, přezkumné řízení, konkurz, reorganizace, oddlužení školení atd.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
 Máte dotaz k semináři?
Nenašli jste všechny informace k semináři?
Napište zprávu nebo volejte
+420 222 539 333
 Úspěšně odesláno
Do not fill this: