Klíčové pojmy
veřejná zakázka, koncese, dodavatel veřejné zakázky, zadávací řízení, zadávací dokumentace, kvalifikace dodavatelů
Seminář je určen pro
Podnikatele, statutární orgány společností, manažery, pracovníky zpracovávající nabídky do zadávacích řízení a všechny zájemce o problematiku veřejných zakázek.
Cíl semináře
Seminář by měl účastníkům poskytnout základní informace o veřejných zakázkách, o druzích zadávacích řízení a jejich průběhu, o kvalifikaci dodavatelů, o obsahu a podání nabídky, o hodnocení a výběru nabídky a o možnostech napadení veřejné zakázky v případě protiprávního postupu zadavatele.
Na školení budou probrány základní povinnosti zadavatele, jaké druhy zadávacího řízení může zadavatel použít, jak musí dodavatel zpracovat a podat nabídku, jak se dodavatel může bránit v případě, když zadavatel veřejné zakázky poruší povinnosti vyplývající ze zákona o veřejných zakázkách.
Aplikace zákona o veřejných zakázkách bude přiblížena na příkladech z praxe, budou probrány nejčastější judikované chyby zadavatelů i dodavatelů, seminář bude obsahovat i test s praktickými příklady, aby se účastníci naučili používat zákon o veřejných zakázkách v praxi, který bude na konci semináře společně probrán a prodiskutován.
Obsah semináře
- Právní úprava veřejných zakázek
- Definice základních pojmů (veřejná zakázka a koncese, druhy veřejných zakázek, typy zadavatelů)
- Zadávací řízení (druhy a zákonné možnosti jejich použití u různých typů zadavatelů)
- Zadávací dokumentace (obsah, zpřístupnění, dodatečné informace)
- Kvalifikace dodavatelů (druhy kvalifikačních předpokladů, prokazování a splnění kvalifikace)
- Hodnotící kritéria (druhy hodnotících kritérií, možnosti jejich použití, zakázaná hodnotící kritéria)
- Průběh zadávacího řízení (zahájení, podání nabídek, otevírání obálek, hodnocení nabídek, výběr)
- Lhůty v zadávacím řízení (druhy lhůt, změna lhůt)
- Ochrana proti nesprávnému postupu zadavatele (námitky, řízení o přezkoumání úkonů zadavatele)
Časový harmonogram semináře
08.30 – 09.00 – prezence účastníků
09.00 – 10.30 – seminář (1. část)
10.30 – 10.45 – přestávka
10.45 – 12.00 – seminář (2. část)
12.00 – 12.15 – přestávka s občerstvením
12.15 – 14.00 – seminář (3. část)
Lektor
Mgr. Jan Mauric
Je advokátem spolupracujícím s mezinárodní advokátní kanceláří a zároveň soudním tlumočníkem německého jazyka. Od absolvování právnické fakulty se v rámci obchodního práva zabývá zejména mezinárodním právem soukromým, právem duševního vlastnictví a právem veřejných zakázek, přičemž v rámci veřejných zakázek poskytuje právní služby jak zadavatelům…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
16.6.2010
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.