Seminář

Zavedení IFRS do účetní praxe

Seminář je určen pro

finanční ředitele, hlavní účetní, účetní a ostatní osoby, které se setkají se zavedením IFRS do účetní praxe.

Cíl semináře

je seznámit účastníky s otázkami, které při zavedení IFRS (Mezinárodní standardy účetního výkaznictví) do účetní praxe vznikají a jejich řešením. Dále projít základními rozdíly mezi IFRS a českými účetními předpisy a klíčové postupy vyzkoušet na praktických příkladech.

Obsah semináře

  • „Projekt“ zavedení IFRS(Mezinárodní standardy účetního výkaznictví) do účetní praxe,
  • Časový harmonogram projektu,
  • Nastavení procesů pro zavedení IFRS do účetní praxe a možnosti jejich řešení,
  • Postup definování rozdílů mezi IFRS a CAS v dané společnosti,
  • Rozdíly mezi IFRS a CAS v účetních postupech – hlavní oblasti:
    • Koncepční rámec;
    • Hmotný a nehmotný majetek;
    • Výpůjční náklady;
    • Leasing;
    • Investice do nemovitostí;
    • Opravy chyb;
    • Dlouhodobé kontrakty;
    • Finanční aktiva a závazky;
    • Stálá aktiva držená k prodeji;
    • Oblast konsolidací účetních závěrek.
  • Oblasti neupravené v českých účetních předpisech:
    • Vykazování zisku na akcii;
    • Vykazování segmentů.

Poznámka:

Vzhledem k tomu, že jsou teoretické znalosti demonstrovány na příkladech, doporučujeme účastníkům kurzu mít k dispozici kalkulačku.

Časový harmonogram semináře:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – coffee break

10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)

12.00 – 13.00 – oběd

13.00 – 17.00 – přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Odpovídala za vedení účetnictví a daní ve velké společnosti, která připravuje účetní závěrku podle IFRS a českých účetních předpisů (CAS). V současné době řídí vlastní auditorskou a poradenskou společnost. Před rokem 2004 pracovala v mezinárodní auditorské společnosti, kde se specializovala na audit finančních institucí. Je statutárním auditorem a

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
25.11.20169:00 - 17:00PrahaSM048563290 + 21 % DPHZávazná přihláška

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Názory účastníků

Hana Horejsková, ANIMO Žatec a.s.

Paní lektorka maximálně využila časového prostoru!

Mária Lakyová, PREOL FOOD, a.s.

Výborná lektorka, příjemné prostředím profesionální organizace. Doporučuji!

Věra Kočová, PREOL, a.s.

Vysoká profesionalita lektora!

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:

IFRS, školení IFRS, IFRS kurz, IFRS v účetní praxi, Helena Vojáčková (lektor), rozdíly IFRS a CAS, IFRS v praxi, koncepční rámec, hmotný a nehmotný majetek, výpůjční náklady, konsolidace účetních závěrek atd.

 Máte dotaz k semináři?
Nenašli jste všechny informace k semináři?
Napište zprávu nebo volejte
+420 222 539 333
 Úspěšně odesláno
Do not fill this: