Podmínky účasti na on-line semináři:
- Přihláška na on-line seminář Vám bude po jejím převzetí a zaevidování potvrzena e-mailem. Na on-line seminář budete zařazeni v pořadí, ve kterém bude Vaše přihláška doručena. On-line seminář se uskuteční pouze v případě, že se na něj přihlásí dostatečný počet účastníků. V případě překročení kapacity on-line semináře nebo nedostatečného počtu přihlášených Vám nabídneme náhradní termín nebo on-line seminář, příp. zrušení přihlášky.
- Po přihlášení Vám bude zaslána zálohová faktura, její splatnost je 14 dní.
- Platbu včetně DPH proveďte výhradně pod variabilním symbolem uvedeným na zálohové faktuře.
- Po připsání platby zálohové faktury na náš účet Vám bude zaslán daňový doklad.
- Den před termínem konání on-line semináře Vám e-mailem zašleme odkaz, pomocí kterého do on-line semináře vstoupíte, a další důležité informace o on-line semináři. Bližší informace o on-line semináři naleznete rovněž na webových stránkách www.kursy.cz.
- Vstup na stránky on-line semináře Vám bude umožněn pouze po úhradě kurzovného. Pokud se na on-line seminář přihlásíte na poslední chvíli, kontaktujte prosím zákaznický servis ohledně způsobu doložení platby.
- Nakladatelství si vyhrazuje právo na případnou změnu lektora či zrušení on-line semináře. O všech změnách Vás budeme informovat písemně, telefonicky či prostřednictvím e-mailu.
- V případě objednávky pro osoby, které nejsou shodné s osobou objednatele, objednatel prohlašuje, že disponuje právními tituly ostatních nahlašovaných účastníků pro zpracování osobních údajů v souladu Podmínkami zpracování osobních údajů Verlag Dashöfer.
- Účastník on-line semináře bere na vědomí, že z on-line semináře je zakázáno pořizovat jakékoli obrazové, zvukové či zvukově obrazové záznamy, a zavazuje se tento zákaz respektovat.
Slevy:
- 10% slevu získáte při odeslání přihlášky pro 3-5 účastníků.
- 20% slevu získáte při odeslání přihlášky pro 6 a více účastníků.
- Sleva Vám bude automaticky odečtena na faktuře.
- Uvedené slevy se vztahují pouze na současné objednávky více účastníků z jedné organizace na jeden termín odborného on-line semináře. Objednávky od jedné organizace na více termínů on-line seminářů se nesčítají.
- Výše uvedené slevy nelze kombinovat s jiným typem slev, zákazník vždy obdrží na faktuře nejvyšší slevu z možných.
Storno podmínky:
- Přihláška na on-line seminář je závazná. Bezplatně ji můžete zrušit nejpozději 14 dní před konáním on-line semináře. Zrušení přihlášky musí být provedeno písemně. Na on-line seminář je možno vyslat náhradní osobu.
- Pokud přihlášku zrušíte 2-13 dní před konáním on-line semináře, bude Vám účtován storno poplatek ve výši 50 % ceny za on-line seminář.
- V ostatních případech jste povinni uhradit plnou cenu za on-line seminář.
Zákaznický servis:
Na všechny dotazy týkající se on-line seminářů Vám rádi odpovíme v pracovních dnech od 8:30 do 16:30 na tel. čísle + 420 222 539 333 nebo + 420 222 539 301.
Součástí objednávky je také informační služba E-mailové noviny, která upozorňuje na nejnovější legislativní novinky v dané oblasti. Služba není podmínkou účasti na on-line semináři a je možné ji v patičce e-mailu odhlásit. Zároveň je možné tuto službu dále využívat i po absolvování objednaného on-line semináře.
Společnost je zapsána u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 7702
Doplňující informace k zasílání obchodních sdělení a zpracování osobních údajů
Pokud se účastníte on-line seminářů pořádaných námi ve spolupráci s dalšími školiteli a společnostmi, v nichž působí, (dále jen „školitelé“), mohou Vám tito školitelé zasílat novinky, nabídky svých seminářů či jiná obchodní sdělení, a to v rozsahu povoleném zákonem (ustanovení § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb., o službách informační společnosti). Pro tyto účely budou tito školitelé zpracovávat tyto Vaše osobní údaje: jméno, příjmení, e-mailová adresa a telefonní číslo, a to po dobu 3 let. Z odběru těchto novinek se můžete kdykoliv odhlásit proklikem na odkaz v obchodním sdělení, které Vám zašlou, nebo na jejich kontaktní e-mailové adrese.
Seznam školitelů najdete zde.