On-line semináře
Objednávka on-line semináře
Vybraný on-line seminář si snadno objednáte kliknutím na tlačítko Přihláška. Dostanete se tak na jednoduchý objednávkový formulář.
Pokud jste již u nás registrováni, po přihlášení se Vaše údaje do objednávkového formuláře doplní automaticky.
Nejste-li si jisti svými přihlašovacími údaji, zašleme Vám Vaše uživatelské jméno a odkaz na nastavení hesla. Stačí zadat e-mail.
Pokud registraci ještě nemáte, zpracováním Vaší objednávky Vám ji založíme. Své údaje můžete kdykoliv nechat změnit nebo vymazat.
Ihned po objednávce Vám přijde e-mailem její potvrzení.
Platba on-line semináře
Fakturu za on-line seminář Vám pošleme e-mailem ještě před jeho konáním.
Pokud se na on-line seminář přihlásíte těsně před jeho konáním, je možné doložit platbu elektronickým výpisem z účtu. Platba v hotovosti je možná jen po předchozí domluvě.
Pozvánka na on-line seminář
Den před on-line seminářem Vám přijde e-mailem pozvánka. Ta obsahuje informace o webové adrese, na které on-line seminář proběhne, termínu semináře a technické podmínky.
Průběh on-line semináře
Na pozvánce, kterou Vám zašleme e-mailem, je uvedeno, od kolika hodin bude fungovat internetová stránka on-line semináře. Při vstupu na ni Vás systém vyzve k zadání jména. Toto jméno uvidí ostatní účastníci on-line semináře.
Před samotným začátkem semináře prověří naše asistentka kvalitu spojení, připojte se tedy prosím s mírným předstihem, abychom měli čas případné technické problémy vyřešit.
Přímo v prostředí on-line semináře si můžete stáhnout podklady.
Pokud byste během on-line semináře měli technický dotaz, můžete napsat přímo na semináři do chatu, případně nám zavolejte.
On-line semináře probíhají v programu Adobe Connect. Pokud máte prohlížeč s programem Flash Player, není potřeba nic instalovat. Více o technickém zabezpečení on-line seminářů zjistíte níže.
Rádi Vám po absolvování on-line semináře vystavíme certifikát. Máte-li o certifikát zájem, kontaktujte nás prosím.
Technické podmínky, instalace
K on-line semináři potřebujete přístup na internet, sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) a zajistit si, aby Vás po dobu on-line vzdělávání nikdo nevyrušoval. Využíváme systém Adobe Connect.
Připojit se můžete více způsoby:
- nainstalováním programu Adobe Connect (zdarma ke stažení - k dispozici je verze pro Windows (64 bit), Windows (32 bit) i další operační systémy. (Nevíte, zda máte Windows verzi 64 nebo 32?))
- přes mobilní aplikaci (zdarma ke stažení na https://www.adobe.com/products/adobeconnect/apps/adobe-connectmobile.html)
Na stránce https://vd.adobeconnect.com/common/help/en/support/meeting_test.htm můžete vyzkoušet, zda je vše v pořádku. Zároveň prosím vyzkoušejte nastavení zvuku např. na našich on-line videozáznamech.
Podrobné technické požadavky najdete na https://helpx.adobe.com/adobe-connect/tech-specs.html
Vaše technické dotazy rádi zodpovíme na info@kursy.cz.
Postup spuštění semináře
Odkaz, který Vám před konáním on-line semináře pošleme e-mailem, Vás přivede na stránku s výzvou k přihlášení. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, nechte si je poslat tímto odkazem. | |
Dostanete-li se na tuto stránku, zadejte prosím své jméno a klikněte na Enter Room. | |
Nemáte-li zatím Adobe Connect aplikaci nainstalovanou, klikněte na modré tlačítko "Download Adobe Connect Application" | |
V prohlížeči se Vám stáhne instalační soubor, ten si prosím otevřete. | |
Spusťte instalaci. | |
Po instalaci by se měla aplikace sama spustit. | |
Nebo ji můžete spustit kliknutím na odkaz "launch Adobe Connect". | |
Pozor, aplikace se otevře v novém okně. |
Zodpovídání odborných dotazů na on-line semináři
Na každém on-line semináři je prostor pro dotazy a odpovědi.
Pokud však již před on-line seminářem máte dotaz k tématu školení, pošlete nám ho prosím předem, bude zodpovězen v průběhu on-line semináře.
Dodací podmínky on-line semináře
Dodací podmínky pro on-line semináře naleznete na objednacím formuláři.
Dovolujeme si připomenout, že přihláška na on-line seminář je závazná, můžete ji zrušit (odstoupit od smlouvy) nejpozději 7 pracovních dní před konáním on-line semináře. Zrušení přihlášky (odstoupení od smlouvy) musí být provedeno písemně.
Reklamace on-line semináře
Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu s on-line seminářem spokojeni, obraťte se prosím na nás co nejdříve, nejlépe ještě v jeho průběhu. Své dotazy a připomínky můžete i přímo v prostředí on-line semináře psát do chatu. Uděláme vše pro to, abychom záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti.
Nejčastější dotazy k on-line seminářům
Bude systém fungovat na mém počítači?
To můžete snadno vyzkoušet na https://vd.adobeconnect.com/zkouska
Jak se semináře zúčastnit?
Pro příjemné sledování on-line semináře stačí těchto pět kroků:
- Nainstalujte si před jeho konáním do počítače aplikaci Adobe Connect adobe.com/go/Connectsetup
- Ujistěte se, zda znáte své přihlašovací údaje na www.kursy.cz https://www.kursy.cz/34/28/nastaveni-osobniho-hesla/
- Vyzkoušejte, zda Vám funguje přehrávání zvuku
- Uschovejte si odkaz na on-line seminář, který Vám zašleme e-mailem. Přihlášení bude možné 10 minut před začátkem.
- V případě jakýchkoliv technických problémů nás prosím kontaktujte na info@kursy.cz.