On-line semináře

Objednávka on-line semináře

Přejít na kapitolu Instalace

Vybraný on-line seminář si snadno objednáte kliknutím na tlačítko Přihláška. Dostanete se tak na jednoduchý objednávkový formulář. Pokud jste již u nás registrováni, po přihlášení se Vaše údaje do objednávkového formuláře doplní automaticky.

Nejste-li si jisti svými přihlašovacími údaji, zašleme Vám Vaše uživatelské jméno a odkaz na nastavení hesla. Stačí zadat e-mail.

Pokud registraci ještě nemáte, zpracováním Vaší objednávky Vám ji založíme. Své údaje můžete kdykoliv nechat změnit nebo vymazat.

Ihned po objednávce Vám přijde e-mailem její potvrzení.

Platba on-line semináře

Fakturu za on-line seminář Vám pošleme e-mailem ještě před jeho konáním. Seminář je možné platit i on-line platební kartou rovnou z objednací stránky.

Pozvánka na on-line seminář

Den před on-line seminářem a také hodinu před jeho začátkem Vám přijde e-mailem pozvánka. Ta obsahuje odkaz na webovou stránku, přes kterou se na webinář přihlásíte. 

Průběh on-line semináře

E-mailem vám den před konáním on-line semináře a následně také hodinu před zahájením pošleme odkaz na speciální stránku. Tam najdete:

  • odkaz na samotný seminář (aktivní až těsně před začátkem),
  • informace o platformě, na které se bude konat,
  • podklady ke stažení,
  • záznam (po proběhnutí semináře).

Před samotným začátkem semináře prověří naše asistentka kvalitu spojení, připojte se tedy prosím s mírným předstihem, abychom měli čas případné technické problémy vyřešit.

Pokud byste během on-line semináře měli technický dotaz, můžete napsat přímo na semináři do chatu, případně nám zavolejte.

On-line semináře probíhají v jednom z těchto prostředí:

  • Cisco Webex
  • Adobe Connect
  • MS Teams
  • YouTube

Po on-line semináři vám pošleme osvědčení o účasti.

Technické podmínky, instalace

K on-line semináři potřebujete přístup na internet, sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) a zajistit si, aby Vás po dobu on-line vzdělávání nikdo nevyrušoval. Využíváme systémy Cisco Webex, Adobe Connect, MS Teams a YouTube.

Cisco Webex

Adobe Connect

Připojit se můžete více způsoby:

Na stránce https://vd.adobeconnect.com/common/help/en/support/meeting_test.htm můžete vyzkoušet, zda je vše v pořádku. Zároveň prosím vyzkoušejte nastavení zvuku např. na našich on-line videozáznamech.

Podrobné technické požadavky najdete na https://helpx.adobe.com/adobe-connect/tech-specs.html 

Vaše technické dotazy rádi zodpovíme na info@kursy.cz

Postup spuštění semináře

Odkaz, který Vám před konáním on-line semináře pošleme e-mailem, Vás přivede na stránku s výzvou k přihlášení. Pokud neznáte své přihlašovací údaje, nechte si je poslat tímto odkazem.
Dostanete-li se na tuto stránku, zadejte prosím své jméno a klikněte na Enter Room.
Nemáte-li zatím Adobe Connect aplikaci nainstalovanou, klikněte na modré tlačítko "Download Adobe Connect Application"
V prohlížeči se Vám stáhne instalační soubor, ten si prosím otevřete.
Spusťte instalaci.
Po instalaci by se měla aplikace sama spustit.
Nebo ji můžete spustit kliknutím na odkaz "launch Adobe Connect".
Pozor, aplikace se otevře v novém okně.

Zodpovídání odborných dotazů na on-line semináři

Na každém on-line semináři je prostor pro dotazy a odpovědi.

Pokud však již před on-line seminářem máte dotaz k tématu školení, pošlete nám ho prosím předem, bude zodpovězen v průběhu on-line semináře.

Dodací podmínky on-line semináře

Dodací podmínky pro on-line semináře naleznete na objednacím formuláři.

Dovolujeme si připomenout, že přihláška na on-line seminář je závazná, můžete ji zrušit (odstoupit od smlouvy) nejpozději 7 pracovních dní před konáním on-line semináře. Zrušení přihlášky (odstoupení od smlouvy) musí být provedeno písemně.

Reklamace on-line semináře

Nebudete-li z jakéhokoliv důvodu s on-line seminářem spokojeni, obraťte se prosím na nás co nejdříve, nejlépe ještě v jeho průběhu. Své dotazy a připomínky můžete i přímo v prostředí on-line semináře psát do chatu. Uděláme vše pro to, abychom záležitost vyřešili k Vaší spokojenosti. 

Nejčastější dotazy k on-line seminářům

Bude systém fungovat na mém počítači?

To můžete snadno vyzkoušet na https://vd.adobeconnect.com/zkouska

Jak se semináře zúčastnit?

Pro příjemné sledování on-line semináře stačí těchto pět kroků:

  • Nainstalujte si před jeho konáním do počítače aplikaci Adobe Connect adobe.com/go/Connectsetup
  • Ujistěte se, zda znáte své přihlašovací údaje na www.kursy.cz https://www.kursy.cz/34/28/nastaveni-osobniho-hesla/
  • Vyzkoušejte, zda Vám funguje přehrávání zvuku
  • Uschovejte si odkaz na on-line seminář, který Vám zašleme e-mailem. Přihlášení bude možné 10 minut před začátkem.
  • V případě jakýchkoliv technických problémů nás prosím kontaktujte na info@kursy.cz.

Aktuální nabídka on-line seminářů 

O nás