On-line seminář

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Ing. Jiří Jindrák

Představíme vliv daňových a účetních pravidel na oblast marketingu a reklamy.

Seminář je určen pro:

pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.

Obsah semináře:      

  • dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné,
  • daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
  • dopady DPH na marketing a finanční plánování vč. technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
  • nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,
  • představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik,
  • odpovědi na konkrétní otázky posluchačů.

Výhody pro Vás

Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.

Lektor

Ing. Jiří Jindrák

Přednášející je od roku 2001 daňovým poradcem v současné době působícím ve společnosti HLB Proxy, a.s. Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

13.5.2021

9:00 - 13:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3990

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.