You can order the workshop at info@kursy.cz by sending us your full name, adress, email and phone number.
Thank you!
Workshop Description:
The workshop Communication Skills is a presentation and communication skills workshop. This includes the following:
The Basics of Presentations:
• Why the Majority of Business Presentations are Boring and Ineffective
• Solutions and New Approaches
• Preparing and Planning : Working In Analog: The Zen of Presentations
• Visual Aspects of Presentations
• Minimizing the Use of Bullet Points
• Using Images
• Clarity and Simplicity
• Presenting Data
In addition in the afternoon session will be:
• Business Writing: Clear and Effective
• Managing and Writing Effective Emails
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tento seminář bude zaměřen na prezentační a komunikační dovednosti.
Seznámíte se se základními prezentačními dovednostmi a technikami. A dále se dozvíte, jak efektivně komunikovat písemnou formou a využívat komunikaci emailem.
Target Market:
“Open” workshops for clients who have workforces consisting of many nationalities where English is the language of the company. Typically these would be international companies with operations in many parts of the world.
Problems to Solve:
Presentations, written communication and email are key parts of communication within international organizations. The focus of workshop is on clear, effective communication whether in a presentation, written format or email.
Workshop Content:
a) Part 1 (9:00 - 12:00)
- Introduction and Overview
- What we will cover, format of workshop, expectations andobjectives
- Attendee expectations
- Solutions and New Approaches to Presentations
- Preparing and Planning
- The Zen of Working in Analog, Workshop Exercise
- Visual Aspects of Presentations
- Minimizing the Use of Bullet Points
- Using Images
- Clarity and Simplicity
- Presenting Data
- Workshop Exercises
- In Class Presentations and Discussion
- Recap and Identify Key Issues to Discuss in Afternoon Session
b) Part 2 (13:00 - 17:00)
- Overview of Afternoon Session
- Business Writing
- Direct and to The Point, Exercises
- Email: How To Manage Effectively your Email “Time”
- Components and Style of Effective Emails
- Putting All Together
- The Foundations of Effective Presentations and Communication
- Take-Aways
- Review of Action Steps to Take and Implement
Workshop Format:
The goal is to make the workshops as interactive as possible. They will include some instruction and lecture to build a foundation and give context for case studies and interactive exercises. Attendees will be encouraged to discuss their own actual experiences and how “real-life” situations can be improved and resolved. Active participation is expected and encouraged.
Time schedule
8:30 - 9:00 - participant registration
9:00 - 10:30 - workshop (part 1)
10:30 - 10:45 - coffee break
10:45 - 12:00 - workshop (part 2)
12:00 - 13:00 - lunch
13:00 - 15:00 - workshop (part 3)
15:00 - 15:15 - coffee break
15:15 - 17:00 - workshop (part 4)
Lektor
Mark Wiedorn, MBA
Over 16-plus years experience in consultative sales, and sales management, accountmanagement, business development, marketing, management, training and education-all with acustomer-centric focus.Positions held include Director of Investment Services, Senior Business Development Officer,Sales Manager, Account Manager and Financial Consultant.…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
3.10.2018
9:00 - 17:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
6 980,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.