Seminář je určen pro:
pro účetní, ekonomy, daňové poradce a všechny podnikatele, kteří přijímají platby v hotovosti alespoň občas
Cíl semináře:
Cílem prakticky vedeného semináře bude odpovědět na všechny dotazy ohledně vývoje EET s důrazem na legislativní a metodické změny finanční správy. Posluchači obdrží podrobné písemné materiály
Obsah semináře:
• vymezení jednotlivých etap, vysvětlení možných výjímek a posunů evidování
• legislativní a metodické výjimky pro podnikatele
• specifika pro neziskové subjekty
• vymezení evidované tržby a povinnosti poplatníka v souvislostech
• storna a opravy evidované tržby,
• evidování tržeb v případě pověření,
• evidování tržeb v případě nepřímého zastoupení,
• příklady jednotlivých praktických postupů a možností softwarového řešení
• tržby vyloučené z evidence tržeb,
• autentizační údaje a certifikát pro evidenci tržeb, doba odezvy, praktické postupy
• kontrolní pravomoc správce daně, kontrola zákazníkem a opatření k vynucení nápravy,
• správní delikty na úseku elektronické evidence tržeb,
• potenciální plátci DPH a problematika počítání obratu, registrace a dalších povinností podnikatele, které souvisí se zákonem o DPH,
• odpovědi na dotazy
Časový harmonogram semináře:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)
10.30 – 10.45 – coffee break
10.45 – 12.15– přednáška (2. část)
12.15 – 12.30 – coffee break
12.30 – 14.00 – přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Ing. Marika Voženílková
V letech 1992 - 2015 působila na GFŘ, od roku 2004 se specializuje na DPH, školení pracovníků daňové správy a podnikatelské veřejnosti. Od roku 2016 - samostatná vzdělávací a poradenská činnost v oblasti DPH
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
9.3.2017
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 390,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
EET etapy, výjimky z EET, legislativní a metodické výjimky pro podnikatele, EET pro neziskové subjekty, storna a opravy evidované tržby, tržby vyloučené z EET, EEt kontrola, problematika počítání obratu, registrace a dalších povinností podnikatele, které souvisí se zákonem o DPH atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.