Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).
Seminář je určen pro:
Seminář je určen prodejcům, kteří prodávají své zboží spotřebitelům.Zejména pak manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Dále vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.
Cíl semináře:
Seminář Vás provede povinnostmi a právy při prodeji zboží a poskytování služeb. Získáte praktická doporučení, za jakých obchodních a reklamačních podmínek prodej zboží realizovat, abyste se zbytečně nedostávali do úzkých. Naučíte se, jak vyřizovat reklamace bez chyb a jak řešit případné spory se zákazníkem. Seznámíte se s nejnovějšími poznatky z praxe a získáte informace nezbytné k revizi obchodních podmínek.
Obsah semináře:
A) Legislativní požadavky při prodeji zboží
- Přehled pravidel pro kamenné prodejny a e-shopy
- Závaznost propagačních materiálů (včetně informací na webu)
- Informační povinnosti (včetně webu e-shopu)
- Rozlišení rozsahu povinností vůči podnikatelům a spotřebitelům
- Možnosti odstoupení zákazníka od smlouvy
- E-shop nikoliv jako „bezplatná půjčovna“
B) Záruky a vyřizování reklamací včetně novinek
- Jakost zboží při dodání
- Záruka za jakost zboží
- Nejen práva ale i povinnosti zákazníků
- Reklamační řízení bez chyb
- Řešení sporů po zamítnutí reklamace
C) Prostor pro dotazy a závěrečnou diskuzi
Časový harmonogram:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - coffee break
10.45 - 12.30 - přednáška (2. část)
12.30 - 12.45 - coffee break
12.45 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuze)
Lektor
Mgr. Tomáš Liškutín
Je advokát, který se specializuje na pracovní právo. Má zkušenosti z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners a v současnosti vede devátým rokem vlastní advokátní kancelář, ve které poskytuje právní poradenství, připravuje a kontroluje smlouvy a věnuje se řešení sporů, a to ve formě mimosoudního vyjednávání o smíru i řešení sporů v…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
13.11.2017
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 290,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:
Záruky zboží maloobchod, záruky zboží maloobchodní prodej, záruky zboží e-shop, reklamace maloobchodní prodej, reklamace maloobchod, reklamace e-shop, záruky školení, reklamace školení, záruky seminář, reklamace seminář, prodej zboží legislativa, záruky legislativa, reklamace legislativa, reklamace kamenný obchod, záruky zboží kamenný obchod, záruky zboží, reklamace zboží, propagační materiály, informační povinnosti při prodeji, e-shop legislativa, záruka za jakost zboží, reklamace a řešení sporů.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.