Seminář

Záruky, reklamace a maloobchodní prodej spotřebitelům včetně e-shopů

Mgr. Tomáš Liškutín

Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).

Prodáváte-li zboží koncovým zákazníkům, klade na Vás současná legislativa řadu povinností, za jejichž nedodržení hrozí sankce. Avšak při správném porozumění a používání právních předpisů z nich můžete mít užitek. Díky správně uzavřeným smlouvám a vhodně formulovaným obchodním podmínkám při obchodování se spotřebiteli se můžete chránit například proti neoprávněným reklamacím anebo úspěšně řešit spory. Důležité je rovněž zohlednit pravidla v zákoně o ochraně spotřebitele a Nařízení EU o řešení spotřebitelských sporů (i on-line).

Seminář je určen pro:

Seminář je určen prodejcům, kteří prodávají své zboží spotřebitelům.Zejména pak manažerům odpovědným za prodej zboží a compliance. Dále vedoucím zaměstnancům a pracovníkům, kteří vyřizují reklamační nároky spotřebitelů.

Cíl semináře:

Seminář Vás provede povinnostmi a právy při prodeji zboží a poskytování služeb. Získáte praktická doporučení, za jakých obchodních a reklamačních podmínek prodej zboží realizovat, abyste se zbytečně nedostávali do úzkých. Naučíte se, jak vyřizovat reklamace bez chyb a jak řešit případné spory se zákazníkem. Seznámíte se s nejnovějšími poznatky z praxe a získáte informace nezbytné k revizi obchodních podmínek.

Obsah semináře:

A)    Legislativní požadavky při prodeji zboží

  • Přehled pravidel pro kamenné prodejny a e-shopy
  • Závaznost propagačních materiálů (včetně informací na webu)
  • Informační povinnosti (včetně webu e-shopu)
  • Rozlišení rozsahu povinností vůči podnikatelům a spotřebitelům
  • Možnosti odstoupení zákazníka od smlouvy
  • E-shop nikoliv jako „bezplatná půjčovna“

B)    Záruky a vyřizování reklamací včetně novinek

  • Jakost zboží při dodání
  • Záruka za jakost zboží
  • Nejen práva ale i povinnosti zákazníků
  • Reklamační řízení bez chyb
  • Řešení sporů po zamítnutí reklamace

C)    Prostor pro dotazy a závěrečnou diskuzi

Časový harmonogram:

 8.30 - 9.00 - prezence účastníků

  9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - coffee break

10.45 - 12.30 - přednáška (2. část)

12.30 - 12.45 - coffee break

12.45 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuze) 

Lektor

Mgr. Tomáš Liškutín

Je advokát, který se specializuje na pracovní právo. Má zkušenosti z tříletého působení v advokátní kanceláři PRK Partners a v současnosti vede devátým rokem vlastní advokátní kancelář, ve které poskytuje právní poradenství, připravuje a kontroluje smlouvy a věnuje se řešení sporů, a to ve formě mimosoudního vyjednávání o smíru i řešení sporů v…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

13.11.2017

9:00 - 14:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3 290,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

O tématu školení

Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:

Záruky zboží maloobchod, záruky zboží maloobchodní prodej, záruky zboží e-shop, reklamace maloobchodní prodej, reklamace maloobchod, reklamace e-shop, záruky školení, reklamace školení, záruky seminář, reklamace seminář, prodej zboží legislativa, záruky legislativa, reklamace legislativa, reklamace kamenný obchod, záruky zboží kamenný obchod, záruky zboží, reklamace zboží, propagační materiály, informační povinnosti při prodeji, e-shop legislativa, záruka za jakost zboží, reklamace a řešení sporů.