Seminář je určen:
pro všechny, kteří se připravují na elektronickou evidenci tržeb.
Cíl semináře:
Seminář je zaměřen na problematiku tržeb spadajících do tzv. 3. a 4. fáze EET. Potřebné informace na semináři získají i ostatní poplatníci, na které se vztahuje EET. Předmětem výkladu nejsou technické aspekty EET.
Obsah semináře:
- Vymezení předmětu evidence tržeb, tj. jaké příjmy podléhají EET
- Které tržby patří a nepatří do 3. a 4. fáze EET
- Otázky související s kombinací tržeb spadajících do různých fází EET, tzv. minoritní a hlavní činnost provozovny
- Povinnosti poplatníka související s evidencí tržeb – kdy vzniká povinnost evidovat tržby a jaký je postup při zahájení evidence
- Evidenční a informační povinnosti – způsoby evidence tržeb, označení místa evidované tržby apod.
- Způsob fungování EET- běžný a zjednodušený režim, praktický postup při evidenci tržeb, požadavky na pokladní zařízení ve vztahu k povinně odesílaným údajům o evidované tržbě
- Novela zákona o evidenci tržeb a nařízení vlády v souvislosti s EET
- Problémy při praktickém zavádění EET – aktuální výklady, stanoviska a doprovodné prováděcí předpisy k EET, kontrola údajů v EET
- Náležitosti účtenky ve vztahu k souvisejícím předpisům upravujících náležitosti dokladů (zákon o dani z přidané hodnoty a další)
- Pravidla pro storna tržeb z důvodů reklamace apod., vratné zálohy a EET
- Tržby za zboží v cizí měně a jejich přepočet na české koruny v podmínkách EET ve vztahu k účetnictví, dani z příjmů a DPH
- EET a hotovostní úhrady vydaných faktur ve vztahu k odvodu DPH na výstupu
- Vazba EET na účetnictví a daňovou evidenci
- Sleva na dani z příjmů fyzických osob související s pořízením potřebného technického vybavení
- Diskuze
Časový harmonogram:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)
12.15 - 12.30 - polední coffee break
12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Tomáš Líbal
Od roku 1991 působí jako účetní poradce a lektor. Bohaté zkušenosti ze své konzultační činnosti přenáší i do seminářů, které lektorsky zajišťuje. Jako autor a spoluautor napsal řadu odborných publikací a článků. Přednáší v řadě veřejných vzdělávacích akcích, tak i na zakázkových seminářích pro renomované auditorské společnosti, banky, ministerstva…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
2.3.2018
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 390,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Názory účastníků
“Téma úžasně zpracované, lektor dokonalý!„
“Děkuji za vynikající výklad!„
“Projev pana lektora byl skvělý!„
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
EET 2016/2017, elektronická evidence tržeb, evidence tržeb, povinnosti poplatníka, sankce, změny DPH, DPH 2017, seminář Praha, školení Praha, změny u DPH, zákon o evidenci tržeb atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.