Seminář je určen:
pracovníkům daňových oddělení a finančních účtáren a dalším, kteří se profesně setkávají s problematikou DPH.
Obsah semináře:
1. Problematické oblasti při uplatňování DPH v r. 2019
- Stanovení místa plnění při dodání zboží, řetězové obchody.
- Stanovení místa plnění při poskytnutí služby, vazba na daňové přiznání a SH.
- Stanovení místa plnění u služeb vztahujících se k nemovité věci – vazba na nařízení č. 282/2011.
- Místo plnění u pořízení zboží z jiného členského státu, pořízení zboží z jednoho členského státu a platba osobě do jiného členského státu nebo do zahraničí.
- Povinnost přiznat daň při přijetí úplaty – informace GFŘ, vazba na poukazy, zdanitelné plnění poskytované na dlouhodobé bázi, případy, kdy se nepoužije.
- Výpočet daně z ceny včetně daně, zaokrouhlování, vyúčtování tepla za r. 2019.
- Reklamace, uvádění v přiznání, opravný daňový doklad.
- Nájem nemovité věci od 1.1.2020.
- Změny u vývozu zboží, prokazování, ústní celní prohlášení.
- Osvobození poskytnutí přepravy a služeb přímo vázaných na dovoz zboží a vývoz zboží.
2. Novela zákona o DPH od 1. 1. 2020
- Přemístění obchodního majetku.
- Stanovení místa plnění při dodání zboží v řetězci, prostřední osoba.
- Úprava obchodování prostřednictvím „konsignačních skladů“- 12 měsíční lhůta, zničení, ztráta, zvláštní evidence, čl. 54a nařízení Rady.
- Uskutečnění plnění a povinnost přiznat plnění při dodání zboží do jiného členského státu osvobozeném od daně.
- Podmínky pro osvobození od daně při dodání zboží do JČS, způsob prokazování přepravy zboží do JČS – důkazy, čl. 45a nařízení Rady.
- Úprava problematiky cestovní služby – zrušení globální marže, stanovení přirážky pouze za zájezd, povinnost přiznat daň ze zálohy přijaté na cestovní službu, zrušení letecké přepravy za poskytnutou ve třetí zemi.
3. Novela zákona o EET a zákona o DPH
- Evidence tržeb pro nejmenší podnikatele, účtenky z předtištěného bloku, podmínky pro splnění této evidence.
- Změna zákona o DPH, snížení sazeb DPH u vody, piva, e-knih, stravovací služby a podávání nealkoholických nápojů, úklid v domácnostech, opravy kol, obuvi, kadeřnické služby, vyúčtování.
Zodpovídání dotazů
Výhody pro Vás
- Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
- K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
- Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Ing. Zdeněk Kuneš
zkušený lektor, specializuje se na daň z přidané hodnoty, má za sebou bohatou přednáškovou a publikační činnost...
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
7.2.2020
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 590,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Výhody prezenčního semináře
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.