Seminář je určen:
manažery, HR pracovníky a personalisty firem s interkulturním pracovní prostředí. Seminář je určen pro omezený počet posluchačů.
Cíl semináře:
V komunikaci s jinými kulturami často dochází k nedorozumění, které nevyplývá z neznalosti jazyka, ale z neznalosti kulturních rozdílů. To často vede ke zhoršení pracovních vztahů jak v lokální firmě, tak někdy i s mateřskou společností, v případě zahraničního vlastníka. Jedná se o případy, kdy zaměstnanci tzv.“ head office“ pracují na pobočce v České republice nebo naopak zaměstnanci z České republiky jsou vysláni do zahraničí. Seminář se zaměřuje na slabé a silné stránky komunikace jednotlivých národních kultur, jejich zvyklosti a zvláštnosti. Získáte praktické informace o základních komunikačních pravidlech při jednání s jinými kulturami. Naučíte se předcházet zbytečným konfliktním situacím a zvýšíte své šance na dosažení úspěchu při jednání s cizinci. Účastníci po jeho absolvování budou schopni: • porozumět úskalí v komunikaci s různými kulturami • vyvarovat se hrubých komunikačních chyb a vzniku konfliktů • odnést si tipy použitelné v denní firemní praxi.
Obsah semináře:
- pojmy interkulturní komunikace
- zásady mezikulturní komunikace
- vybrané rozdíly ve verbální komunikaci
- vybrané rozdíly v neverbální komunikaci
- specifika práce v multikulturním pracovním týmu
- mezinárodní projektové týmy
- jak může národní kultura ovlivnit firemní strategii
- diskuze
- odpovědi na dotazy
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)
12.15 - 12.30 - polední coffee break
12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Bc. Ilona Bartovská
je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let. 6 let pracovala jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.
Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle…
Termíny a místo konání
18.7.2017
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 390,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat můžeme zařadit:
interkulturní komunikace, zásady mezikulturní komunikace, rozdíly ve verbální a neverbální komunikaci, práce v multikulturním pracovním týmu, mezinárodní projektové týmy atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.