Seminář

Interkulturní pracovní prostředí -zaměřeno na komunikaci

Bonus 2 vstupenky do kina Cinestar

Bc. Ilona Bartovská

V komunikaci s jinými kulturami často dochází k nedorozumění, které nevyplývá z neznalosti jazyka, ale z neznalosti kulturních rozdílů. To často vede ke zhoršení pracovních vztahů jak v lokální firmě, tak někdy i s mateřskou společností, v případě zahraničního vlastníka. Jedná se o případy, kdy zaměstnanci tzv.“ head office“ pracují na pobočce v České republice nebo naopak zaměstnanci z České republiky jsou vysláni do zahraničí. Seminář se zaměřuje na slabé a silné stránky komunikace jednotlivých národních kultur, jejich zvyklosti a zvláštnosti.

Seminář je určen:

manažery, HR pracovníky a personalisty firem s interkulturním pracovní prostředí. Seminář je určen pro omezený počet posluchačů.

Cíl semináře:

V komunikaci s jinými kulturami často dochází k nedorozumění, které nevyplývá z neznalosti jazyka, ale z neznalosti kulturních rozdílů. To často vede ke zhoršení pracovních vztahů jak v lokální firmě, tak někdy i s mateřskou společností, v případě zahraničního vlastníka. Jedná se o případy, kdy zaměstnanci tzv.“ head office“ pracují na pobočce v České republice nebo naopak zaměstnanci z České republiky jsou vysláni do zahraničí. Seminář se zaměřuje na slabé a silné stránky komunikace jednotlivých národních kultur, jejich zvyklosti a zvláštnosti. Získáte praktické informace o základních komunikačních pravidlech při jednání s jinými kulturami. Naučíte se předcházet zbytečným konfliktním situacím a zvýšíte své šance na dosažení úspěchu při jednání s cizinci. Účastníci po jeho absolvování budou schopni: • porozumět úskalí v komunikaci s různými kulturami • vyvarovat se hrubých komunikačních chyb a vzniku konfliktů • odnést si tipy použitelné v denní firemní praxi. 

Obsah semináře:      

  • pojmy interkulturní komunikace
  • zásady mezikulturní komunikace
  • vybrané rozdíly ve verbální komunikaci
  • vybrané rozdíly v neverbální komunikaci
  • specifika práce v multikulturním pracovním týmu
  • mezinárodní projektové týmy
  • jak může národní kultura ovlivnit firemní strategii
  • diskuze
  • odpovědi na dotazy

Časový harmonogram semináře:

8.30 - 9.00 - prezence účastníků

9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)

10.30 - 10.45 - dopolední coffee break

10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)

12.15 - 12.30 - polední coffee break

12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Bc. Ilona Bartovská

je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let.  6 let pracovala  jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.  

Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

18.7.2017

9:00 - 14:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3 390,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat můžeme zařadit:

interkulturní komunikace, zásady mezikulturní komunikace, rozdíly ve verbální a neverbální komunikaci, práce v multikulturním pracovním týmu, mezinárodní projektové týmy atd.