Akademie Dashöfer

Angličtina pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky - mírně pokročilý

Seznamte se s lektorem v krátkém videu níže

Mgr. Ondřej Veselý

Nároky na pracovníky v účetnictví a daních dnes nezahrnují pouze výbornou znalost oboru, ale stále více také dobrou znalost cizího jazyka. V běžných kurzech se vyučuje gramatika, obecná slovní zásoba a konverzace, což je potřebné, ovšem z hlediska profese často nedostatečné. Odpovědí je tato akademie pro specialisty na cizí jazyk v ekonomické rovině. Kurz sleduje dvě úrovně znalosti: jednak úroveň obecně jazykovou, zaměřenou na rozvoj znalostí o gramatice, slovní zásobě a výslovnosti za současného rozvíjení základních komunikativních kompetencí (čtení, psaní, poslech a mluvení), a jednak úroveň profesní, zaměřenou na rozvoj účetní a daňové terminologie studiem odborné slovní zásoby a prací s autentickými materiály v cizím jazyce (odborné články, faktury, smlouvy, zákony apod.). Absolvování akademie umožní účastníkům pracovat s cizojazyčnými dokumenty a efektivně komunikovat cizím jazykem jak v psané, tak v mluvené podobě.

Pro koho je tato akademie určena

Kurz pro mírně pokročilé je vhodný pro absolventy akademie pro začátečníky a také pro všechny, kteří již znají základy jazyka, umí vytvořit větu, se slovníkem si přeloží jednodušší texty a občas už se museli vypořádat s nějakým cizojazyčným materiálem – např. fakturou či krátkým, jednoduchým emailem. Kurz je částečně veden v cizím jazyce a účastníci se setkávají se složitějším autentickým materiálem (např. výkazy či části přílohy v účetní závěrce). Nacvičují ústní a písemnou komunikaci, aby se stali samostatnými uživateli a nebyli závislí na kolegyni/kolegovi se znalostí jazyka.

Výhody této vícedenní akademie

Absolventi této akademie získají velmi efektivně v krátkém čase mnoho znalostí o cizím jazyce a rozvinou své jazykové dovednosti. Kromě samotného cizího jazyka se výrazně zlepší v porozumění a aktivním použití terminologie pro účetní a daňovou praxi, což je velmi žádaná kombinace. Absolventům se významně zlepší možnosti pracovního uplatnění, neboť zvládnou nakládat s různými typy složitějších dokumentů v cizím jazyce, písemná komunikace přestane být problémem a troufnou si i na ústní reakci nebo krátkou prezentaci na odborném meetingu. Po složení závěrečného testu, v němž je třeba dosáhnout výsledku 60 % bodů, získají účastníci certifikát Specialista na angličtinu pro účetní, ekonomy a daňové pracovníky – úroveň 2/3.

Nabízíme i navazující kurz:

Obsah a časový harmonogram

29. června 2020 (pondělí)

Témata jazyková:

  • sloveso: gramatické časy I
  • opakování obecné základní slovní zásoby
  • tipy k samostudiu jazyka

Témata profesní:

  • slovní zásoba účetnictví – výkazy
  • psaní pracovního emailu
  • opakování profesní základní slovní zásoby

30. června 2020 (úterý)

Témata jazyková:

  • sloveso: gramatické časy II
  • sloveso: trpný rod
  • výslovnost: rozdíly dle dialektů

Témata profesní:

  • slovní zásoba účetnictví – příloha v účetní závěrce
  • zásady small talku
  • simulace jednání, zápis

1. července 2020 (středa)

Témata jazyková:

  • sloveso: podmiňovací způsob
  • existenciální vazba

Témata profesní:

  • slovní zásoba DPPO
  • odborná prezentace I

 2. července 2020 (čtvrtek)

Témata jazyková:

  • frázová slovesa / slovesa s předložkovou vazbou
  • zvratnost

Témata profesní:

  • slovní zásoba DPFO
  • odborná prezentace II

3. července 2020 (pátek)

Témata jazyková:

  • členy a počitatelnost
  • další vybrané aspekty
  • opakování gramatiky

Témata profesní:

  • opakování profesní slovní zásoby
  • překlad odborného textu (práce s internetem, slovníkem)
  • závěrečný test 

Harmonogram jednotlivých seminářů

8:30 - 9:00      Registrace účastníků

9:00 - 10:30    Přednáška

10:30 - 10:45  Coffee break

10:45 - 12:15  Přednáška

12:15 - 13:00  Oběd

13:00 - 14:15  Přednáška

14:15 - 14:30  Coffee break

14:30 - 15:00  Přednáška

Výhody pro Vás

Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Získáte certifikát
  • Na závěr kurzu absolvujete závěrečný test.
  • Po jeho úspěšném vyřešení získáte certifikát.

Lektor

Mgr. Ondřej Veselý

Mgr. Ondřej Veselý je absolventem Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy, oborů angličtina a němčina. Kromě kratších výměnných pobytů absolvoval i dva semestry studia na Universität Bonn a semestr jako asistent učitele němčiny na gymnáziu v Irsku. Po ukončení studia změnil kariérní zaměření a stal se asistentem daňového poradce (Ernst & Young) a…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

29.6. – 3.7.2020

9:00 - 15:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

22 900,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.