Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Konference

Daňová kontrola transferových cen

Správci daně se stále častěji zaměřují na daňovou kontrolu transferových (převodních) cen nejen u nadnárodních skupin podniků, ale také u tuzemských spojených osob. Předmětem zájmů finančních úřadů nejsou pouze ceny, za které mezi sebou spojené osoby obchodují, ale také podmínky v obchodních transakcích a kontrola skutečného plnění v rámci vnitroskupinových transakcí. Cílem konference je přiblížit účastníkům průběh typické daňové kontroly zaměřené na transferové ceny z pohledu daňové správy, daňových poradců i samotných společností, které jsou do transakcí se spojenými osobami dlouhodobě zapojeny.

Konference je určená:

pro jednatele, finanční ředitele, zaměstnance finančních oddělení.

Cíl konference:

je přiblížit účastníkům průběh typické daňové kontroly zaměřené na transferové ceny z pohledu daňové správy, daňových poradců i samotných společností, které jsou do transakcí se spojenými osobami dlouhodobě zapojeny.

Obsah a časový harmonogram:

Finanční úřady se v rámci daňových kontrol stále častěji zaměřují na nastavení převodních cen. Poslední průzkum ukázal, že převodní ceny jsou pro poplatníky působící ve skupině podniků nejrizikovější daňovou oblastí.

Účastníci konference, kteří nesou odpovědnost za převodní ceny ve své firmě, získají návod, jak s minimálními náklady efektivně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a průběžně dokumentovat tyto transakce, aby se minimalizovala související daňová rizika. Naučí se, jak připravit dokumentační balíček k převodním cenám a jak se připravit na případnou daňovou kontrolu.

8:30 - 9:00      Registrace účastníků

9:00 - 10:30    1. blokDaňová kontrola z pohledu správce daně – Mgr. Jakub Charbulák

10:30 - 10:45  Coffee break

10:45 - 12:15   2. blok  Typický průběh daňové kontroly – Ing. Michal Jelínek, Ph.D.

12:15 - 13:00  Oběd

13:00 - 14:15   3. blok – Jak se připravit na daňovou kontrolu – Ing. David Hubal

14:15 - 14:30  Coffee break

14:30 - 15:15  4. blok – Obchodně a trestně právní dopady – Mgr. Ing. Miroslav Šperka, LL.M

15:15 - 16:00  5. blok – Transferové ceny na Slovensku –  Ing. Tomáš Janoušek

16:00 – 16:30 Shrnutí konference, závěrečná diskuze, dotazy 

Přednášející

Ředitel Odboru mezinárodního zdaňování, Specializovaný finanční úřad

Od roku 2013 pracuje na Specializovaném finančním úřadu, kde se specializuje na oblasti mezinárodního zdaňování, převodních cen a mezinárodní spolupráce v rámci přímých daní. Má mnohaletou praxi z provádění daňových řízení zaměřených převážně na mezinárodní kontext daní z příjmů a

Partner AUDIT PROFESIONAL

Transferovým cenám se věnuje od roku 2006, přičemž během své kariéry působil ve společnostech Ernst & Young a BDO. Pravidelně publikuje v odborném tisku a vyjadřuje se k aktuálním otázkám v oblasti mezidnárodního zdanění. Pět let vyučoval na Vysoké škole ekonomické v Praze a připravoval vzdělávací kurz na transferové ceny

Specialista na daňový proces, UNTAX s.r.o.

David Hubal se specializuje zastoupení klientů ve sporech daňových subjektů s Finanční správou ČR a to jak před správními orgány, tak v řízeních před správními soudy. Tématům konfliktů daňových subjektů se státní správou se věnuje i v přednáškové činnosti a v příspěvcích na odborných konferencích.

Partner V4 Legal s.r.o., advokátní kancelář

Je vedoucím partnerem skupiny advokátních kanceláří V4 Legal, které působí v České Republice, na Slovensku, Polsku a Maďarsku. Miroslav se specializuje na obchodní právo, podnikové kombinace a daňové právo.

Tax Manager ve spoločnosti V4 Tax, s.r.o.

Je daňovým poradcom a členom Slovenskej komory daňových poradcov. Pôsobí v spoločnosti V4 Tax, s.r.o., ako daňový manažér, pričom sa venuje transferovému oceňovaniu (transferová dokumentácia vrátane stratégie, a to v súlade s legislatívou a smernicou OECD o transferovom oceňovaní), medzinárodnému zdaňovaniu

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
11.10.20189:00 - 16:30Praha
Grandior Hotel Prague,
4491 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz