Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Konference

Daňová kontrola transferových cen First Minute sleva 15 %!

Správci daně se stále častěji zaměřují na daňovou kontrolu transferových (převodních) cen nejen u nadnárodních skupin podniků, ale také u tuzemských spojených osob. Předmětem zájmů finančních úřadů nejsou pouze ceny, za které mezi sebou spojené osoby obchodují, ale také podmínky v obchodních transakcích a kontrola skutečného plnění v rámci vnitroskupinových transakcí. Cílem konference je přiblížit účastníkům průběh typické daňové kontroly zaměřené na transferové ceny z pohledu daňové správy, daňových poradců i samotných společností, které jsou do transakcí se spojenými osobami dlouhodobě zapojeny.

Konference je určená:

pro jednatele, finanční ředitele, zaměstnance finančních oddělení.

Cíl konference:

je přiblížit účastníkům průběh typické daňové kontroly zaměřené na transferové ceny z pohledu daňové správy, daňových poradců i samotných společností, které jsou do transakcí se spojenými osobami dlouhodobě zapojeny.

Obsah a časový harmonogram:

Finanční úřady se v rámci daňových kontrol stále častěji zaměřují na nastavení převodních cen. Poslední průzkum ukázal, že převodní ceny jsou pro poplatníky působící ve skupině podniků nejrizikovější daňovou oblastí.

Účastníci konference, kteří nesou odpovědnost za převodní ceny ve své firmě, získají návod, jak s minimálními náklady efektivně nastavit transakce se spřízněnými společnostmi a průběžně dokumentovat tyto transakce, aby se minimalizovala související daňová rizika. Naučí se, jak připravit dokumentační balíček k převodním cenám a jak se připravit na případnou daňovou kontrolu.

8:30 - 9:00      Registrace účastníků

9:00 - 10:30    1. blokDaňová kontrola z pohledu správce daně – Mgr. Jakub Charbulák

10:30 - 10:45  Coffee break

10:45 - 12:15   2. blok  Typický průběh daňové kontroly – Ing. Michal Jelínek, Ph.D.

12:15 - 13:00  Oběd

13:00 - 14:15   3. blok – Jak se připravit na daňovou kontrolu – Ing. David Hubal

14:15 - 14:30  Coffee break

14:30 - 16:00  4. blok – Obchodně a trestně právní dopady – Mgr. Barbora Patačíková

16:00 – 16:30 Shrnutí konference, závěrečná diskuze, dotazy 

Přednášející

Ředitel odboru mezinárodního zdaňování.

Působí jako vedoucí partner ve společnosti AUDIT PROFESIONAL. Transferovým cenám se věnuje od roku 2006, přičemž během své kariéry působil ve společnostech Ernst & Young a BDO. Pravidelně publikuje v odborném tisku a vyjadřuje se k aktuálním otázkám v oblasti mezidnárodního zdanění. Pět let vyučoval na Vysoké škole ekonomické v Praze a připravoval

Specialista na daňový proces, UNTAX s.r.o.

Právnička V4 Legal, s. r. o. 

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
11.10.20189:00 - 16:30Praha
Grandior Hotel Prague,
4990 Kč
4242
Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná ustanovení.

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. zpracovává uživatelská data za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování, na opravu, výmaz, omezení zpracování, přenos, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz