Seminář je určen:
podnikatelům, účetním, členům statutárních orgánů, auditorům, asistentům daňových poradců nebo advokátům apod.
Obsah semináře:
- Jak fungují datové schránky? Výhody a nevýhody
- Typy datových schránek, zřízení ze zákona a na žádost
- Základy ovládání datových schránek (nastavení, přístup, hesla)
- Přihlášení eObčankou, certifikátem, heslem
- Zabezpečení datové schránky, možnosti
- Podání datovou schránkou – výhody, zásady správného postupu
- Náhrada podpisu použitím datové schránky
- Osoby oprávněné a osoby pověřené
- Doručování do datové schránky – zásady, zákonná úprava
- Doručovací fikce, nevybírání datové schránky
- Judikatura, praktické tipy a triky
- Ukázky práce s písemnostmi v datové schránce
- Mohu nebo musím použít datovou schránku?
- Ověření identity na Internetu prostřednictvím datové schránky
- Využití na portálech státní správy (ČSSZ, portál GOV, Portál občana, EPO)
- Výpisy z rejstříků (trestů, bodové hodnocení řidiče, obchodní, živnostenský ad.)
- Praktické ukázky využití
- Archivace písemností a zpráv z datové schránky
- Autorizovaná konverze písemnosti – z papírové do digitální formy a naopak
- Nástroje na používání datové schránky, ukázka
- Diskuse, dotazy
Lektor
MVDr. Milan Vodička
Od roku 1995 daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR, člen Prezidia a vedoucí Sekce pro informační technologie KDP ČR, člen sekce pro daně a pojištění Svazu průmyslu, člen Technology Tax Committee CFE Tax Advisers Europe. Dlouholeté zkušenosti s vedením společností v oblasti IT, bohatá přednášková a publikační činnost.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
4.3.2020
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 590,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.