Seminář

Digitalizace v účetnictví

Ing. Jolana Pražáková

Svět kolem nás prochází posledních pár let bouřlivým vývojem. Cokoliv si lze objednat z jakéhokoliv kouta světa, ihned zaplatit prostřednictvím různých platebních nástrojů, potraviny nám dovezou až domů ke dveřím, již děti ve školce umějí pracovat s mobilním telefonem, ale i z něj pořídit fotografii, upravit ji v nějaké aplikaci a poslat kamarádovi jako vtipný obrázek. Účetnictví oproti tomu zůstává stále stejné jako před třiceti lety, všechno se tiskne, účtenky se lepí na papír, vše se popisuje a podepisuje, zakládá do šanonů a jediné, co se změnilo, jsou dokonalejší účetní programy s řadou výstupů a tiskových sestav pro tiskárnu. Je to takto nadále udržitelné? Není již čas převést doklady do digitální podoby a automatizovat většinu procesů oběhu dokladů včetně pořízení do účetního systému a zaúčtování? Lze to tak udělat v současných legislativních a technických podmínkách? Je to drahé nebo tím naopak můžeme ušetřit? Na tyto otázky se pokusíme nalézt odpověď na semináři.

Pro koho je určen:

Pro účetní všech typů společností, pro majitele účetních kanceláří, pro finanční manažery. Obecně pro všechny, kteří se chtějí dozvědět více o možnostech automatizace činností v oblasti vedení účetnictví firmy.

Výhody:

Výhodou absolvování tohoto semináře je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce v účtárnách a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Nedílnou součástí je i zviditelnění směru, kterým se další vývoj v práci účetních bude ubírat. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektorem prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

Obsah:

Na semináři se seznámíte s dostupnými prostředky a aplikacemi pro ulehčení práce účetních, projdeme současnou legislativu a rámec, který zákony vymezují. 

26. listopadu 2019 (úterý)

  • Přehled části legislativy, která se dotýká digitalizace
  • Komunikace se státní správou (formát XML, PDF)
  • Nástroje pro automatické vyčítání údajů z faktur
    • Šablony,
    • Umělá inteligence
  • Další možnosti automatizace
    • Vstupní portály
    • Zasílání emailem
    • Předávání přes cloudová úložiště

 3. prosince 2019 (úterý)

  • Komplexní ukázka automatizace při zpracování účetnictví klienta účetní kanceláře (externí vedení účetnictví) po jednotlivých fázích a s využitím jednotlivých aplikací
    • Předání dokladu (faktura přijatá)
    • Vytěžení (vyčtení dat z faktury) aplikací
    • Zaúčtování
    • Archivace – možnosti
    • Reporting
  • Úskalí v oblasti automatizace – průkaznost, bezpečnost dat 

Výhody pro Vás

Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.

Lektor

Ing. Jolana Pražáková

Je absolventkou VŠE Praha, fakulty Informatiky a statistiky a od roku 2004 i certifikovaná účetní. V letech 1997–2013 pracovala na pozicích hlavní účetní v různých bankách. Od roku 2013 se jako OSVČ a od roku 2018 jako majitelka a jednatelka společnosti Advanced Accounting s. r. o. zabývá poskytováním účetních služeb a konzultací pro malé a střední…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

26.11. – 3.12.2019

9:00 - 16:00

Praha

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

8 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Názory účastníků

Martina Tomašovičová, MTO finance s.r.o.

“Rozhodně tento seminář doporučuji všem jako první krok při snaze o digitalizaci firmy nebo alespoň některých procesů.„