Seminář

Digitální komunikace s veřejnou správou

- co umožňuje a co vyžaduje

Nechoďte na úřady zbytečně. Prozradíme vám, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky.

MVDr. Milan Vodička

Zajímá vás, jaká je aktuální situace ohledně přechodu na digitální písemnosti? Chcete vědět, jak komunikovat především s orgány veřejné moci, ale i soukromoprávně? Nenechte si ujít náš seminář, na kterém se seznámíte se všemi novinkami, zjistíte, kdy a jakým způsobem lze postupovat elektronicky, jak zajistit průkaznou identifikaci účastníků. Probereme také požadavky na elektronické písemnosti a doklady, jejich vystavování, zpracování a ukládání, zmíněny budou i aktuální otázky zachování věrnosti, spolehlivosti a průkaznosti digitálních písemností, ale také rizika vyplývající z používání informačních technologií.

Obsah webináře:

  • Konec éry papíru – legislativní základy
  • Digitální novinky v EU a ČR i výhled do budoucna
  • Právo na digitální služby – zásadní legislativní zlom?
  • Jak zveřejnit elektronickou účetní závěrku?
  • Znáte požadavky na digitální písemnosti? Umíte je zajistit?
  • Povinné náležitosti elektronického právního jednání
  • Prokazování digitální identity – eObčanka, BankID, eIdentita
  • Nový portál MoJe Daně – tipy z praxe
  • Portály justice, ČSSZ, zdravotních pojišťoven ad.
  • Digitální registry, rejstříky, výpisy, evidence
  • Příjem a ukládání písemností – zajištění neměnnosti, průkaznosti
  • Jak správně používat email a datovou schránku
  • Příklad úpravy účetních směrnic pro digitalizaci dokladů
  • Digitální rizika a hrozby, jak se jim vyhýbat

Seminář je určen:

podnikatelům, členům statutárních orgánů, účetním, ekonomům.

V ceně semináře:

Každý účastník obdrží podkladový materiál zpracovaný lektorem a osvěčení o absolvování kurzu. Pro prezenční účastníky bude připravené občerstvení.

Jak probíhá on-line připojení na seminář?

On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu či mikrofonu. On-line semináře probíhají v aplikaci Cisco Webex. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme nejpozději den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.

Lektor

MVDr. Milan Vodička

Daňový poradce, člen Komory DP ČR. Zabývá se daňovým poradenstvím, vedením účetnictví, problematikou IFRS a daňovou evidencí. V letech 2011-2012 člen Prezidia KDP ČR, v současnosti vedoucí Sekce IT KDP ČR, člen skupiny pro daně a pojištění Svazu průmyslu ČR, specializace na oblast elektronické komunikace, elektronických podání,…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

30.5.2023

9:00 - 13:00

Praha

Cube Office Center

Přihlásit Připomenout

2 990,- Kč

30.5.2023

9:00 - 13:00

On-line

Cisco Webex

Přihlásit Připomenout

2 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
datové schránky digitalizace elektronické doklady digitální komunikace veřejná správa digitální novinky