Konference

Konference Digitalizace HR 2025

15.10.2025 9:00 - 16:30, Praha
15.10.2025 9:00 - 16:30, On-line

Pozvánka

Digitalizace a využití umělé inteligence v personálním řízení – jde o hrozbu, nebo příležitost? Povedou technologie k zefektivnění pracovních procesů a umožní personalistům a manažerům získat více času na osobní setkávání se zaměstnanci a řešení zásadních otázek? Anebo jejich využívání povede ke ztrátě osobního přístupu, omezení vzájemných kontaktů a k narušení firemní kultury?

Odpovědi nabídne další ročník konference Digitalizace HR. Představíme vám aktuální trendy a seznámíme s nejnovějšími technologickými nástroji, jejichž využití může zefektivnit personální procesy ve vaší firmě. Přiblížíme, jakým způsobem podporuje digitalizaci novela zákoníku práce.

Přijďte si vyslechnout zajímavé přednášky, inspirovat se příklady firem, které jsou ve využití technologií o krok napřed, a seznámit se s technologickými novinkami. Můžete sdílet své zkušenosti, získat odpovědi na vaše otázky a navázat cenné kontakty s odborníky na AI a digitalizaci.

9:00

Zahájení konference

Marcela Lonková, Libor Vašek

Marcela Lonková

Marcela Lonková, moderátorka konference

Libor Vašek

Libor Vašek, moderátor konference

1. blok: AI a virtuální asistenti

AI eticky a přístup k tvorbě virtuálních asistentů 

Barbora Brabcová

Virtuální asistenti v účetní kanceláři pro účetní práce

Denisa Žďárská

Virtuální asistenti a využití AI z prostředí advokátní kanceláře a jak edukovat prostředí kolem sebe

Petra Hučíková, Arrows

2. blok: Cybersecurity

Digitalizace a umělá inteligence (AI) v účetnictví

MVDr. Milan Vodička

CyberSecurity aneb jak si zabezpečit fungování v cloudu a plně digitálním automatizovaném prostředí

Petr Pilin, iPodnik

Digitální účetnictví, digitální rizika: Jak nevyhořet v kyberprostoru

Marek Kovalčík, BDO

Oběd

3. blok: Zkušenosti účetních firem

Předání vedení účetní kanceláře

Šárka Pelikánová

Digitalizace a automatizace vedení účetnictví není zárukou správného účetního výkaznictví

Richard Jahoda ml.

Transformace účetní kanceláře do partnera ve finančním řízení

Daniel Pristach

Od automatizace k virtuálnímu zaměstnanci: Transformace účetních kanceláří

Lumir Boureanu

4. blok: Návrh nového zákona o účetnictví a vize a záměry ohledně úpravy vedení účetnictví a účetního výkaznictví v budoucnu

Návrh nového zákona – stav, koncepční změny a aktualizace časového rámce

Jiří Pelák

Záměr nové úpravy zpracování a vedení účetnictví 

Jáchym Lukeš

17:00

Ukončení konference

Copyright © 1997 - 2022 by Dashöfer Holding, Ltd. a Verlag Dashöfer, nakladatelství, spol. s r. o.
Evropská 423/178, P. O. Box 124, 160 41 Praha 6, IČO: 45245681, DIČ: CZ45245681
tel: + 420 222 539 333 | e-mail: info@dashofer.cz