
Veletrh digitalizace a automatizace účetnictví
Už nebudete muset hlídat datové schránky, účtovat bankovní výpisy a zúčtovávat daňové doklady... Víme, že každá změna, kterou začínáme sami, je složitá. Přechodu na digitálně vedené účetnictví a jeho automatizaci se proto budeme věnovat velmi důkladně. Seznámíme vás s firmami, které už mají tento proces úspěšně za sebou. A také s IT firmami, které vám s digitalizací a automatizací pomohou.
Prvním krokem ke změně je rozhodnout se, jakou si pořídíte vstupenku:
1 490 Kč 990 Kč* = Vstup na veletrh, na kterém se seznámíte s firmami, která představí svá inovativní řešení na trhu (třeba pro inspiraci)
5 990 Kč 4 792 Kč* = Vstup na veletrh a na doprovodnou přednášku + 14denní záznam přednášky + celodenní občerstvení (pro inspiraci a navázání kontaktů s odborníky)
Veletrh je nejefektivnější, když ho zažijete na vlastní kůži. Veletrh je totiž ideálním místem pro navazování nových kontaktů a budování vztahů s jinými podnikateli a odborníky v daném odvětví. Při osobním kontaktu rychle zjistíte, co potřebuje právě vaše firma. Pokud ale z jakýchkoli důvodů nemůžete přijít osobně, nabízíme i živý stream odborné přednášky:
5 990 Kč = On-line přenos přednášky + 14denní záznam přednášky
*Zvýhodněné first minute vstupné při zakoupení do 15. května. Ceny jsou bez DPH.
Zvolte variantu, která Vám vyhovuje.