On-line seminář

Doručování výpovědí a dalších písemností zaměstnavatelem

Seznámení se s pravidly správného a prokazatelného doručení písemností (například výpovědi) do vlastních rukou zaměstnance

E-learning je určen

pro personalisty, manažery lidských zdrojů, specialisty v oblasti práce a mezd, vedoucí zaměstnance. Soukromý i veřejný sektor.

Cílem on-line semináře je

seznámení se s pravidly správného a prokazatelného doručení písemností (například výpovědi) do vlastních rukou zaměstnance

Obsah on-line semináře

  • Přípustné způsoby doručení a jejich pořadí.
  • Zajištění prokazatelnosti doručení do vlastních rukou.
  • Možnosti nastoupení tzv. fikce doručení.
  • Upozornění na časté nedostatky, které mohou vést k neúspěchu v soudním sporu.

Jak e-learningový seminář probíhá?

  • ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line  od nás obdržíte e-mailem)
  • posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
  • prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázkypoprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozuměli atd.
  • po semináři budete mít přístupný záznam 

Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?

  • přístup na internet
  • sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
  • zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval

Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?

  • díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
  • díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
  • on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů

Lektor

Termíny a místo konání

22.7.2014

14:00 - 15:00

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.