Seminář je určen:
zejména pracovníkům pověřeným uplatňováním DPH ve firmách realizujících dovozy a vývozy zboží případně příp. celním deklarantům, kteří potřebují získat informace o souvislostech celních předpisů a zákona o DPH.
Cíl semináře:
Ujasnit si problematiku uplatňování DPH při dovozu a vývozu zboží ve vazbě na aplikaci celních předpisů.
Obsah semináře:
DPH při vývozu zboží:
- definice vývozu zboží z pohledu celních předpisů
- definice vývozu zboží coby předmětu daně dle zákona o DPH
- definice vývozce dle celních předpisů
- základ daně při vývozu zboží / statistická hodnota při dovozu zboží
- DUZP při vývozu zboží
- daňové doklady při vývozu zboží
- podmínky pro uplatnění osvobození vývozu od DPH ve vazbě na elektronické celní řízení při vývozu
- složitější případy vývozu - vývozy zboží dodávaného do třetí země s montáží nebo instalací, vývozy zboží prodávaného do jiných členských států EU, vývozy zboží propouštěného do režimu vývozu v jiném členském státě EU, umísťování zboží do svobodného pásma nebo skaldu apod.
- příklady obchodních transakcí
- změny od 29.7.2016, které přinesla novela zákona o DPH obsažená v Zákoně č. 243/2016, kterým se mění některé zákony v souvislosti s přijetím celního zákona
- diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.
DPH při dovozu zboží:
- definice dovozu zboží z pohledu celních předpisů
- definice dovozu coby předmětu daně dle zákona o DPH
- definice deklaranta dle celních předpisů
- celní hodnota při dovozu zboží
- základ daně při dovozu zboží
- datum vzniku povinnosti přiznat DPH při dovozu zboží při běžném postupu celního řízení a při zjednodušených postupech v celním řízení
- daňové doklady při dovozu zboží
- osvobození dovozu zboží od cla a od DPH
- oprava základu daně při dovozu zboží
- složitější případy dovozu – dovozy zboží nakupovaného od osob registrovaných k DPH v jiných členských státech EU, dovozy zboží při jeho propuštění do celního režimu „po cestě“ v jiném členském státě EU apod.
- příklady obchodních transakcí
- diskuse a odpovědi na dotazy účastníků.
Časový harmonogram semináře:
8.30 - 9.00 - prezence účastníků
9.00 - 10.30 - přednáška (1. část)
10.30 - 10.45 - dopolední coffee break
10.45 - 12.15 - přednáška (2. část)
12.15 - 12.30 - polední coffee break
12.30 - 14.00 - přednáška (3. část + diskuse)
Lektor
Termíny a místo konání
12.5.2017
9:00 - 14:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné:
DPH při vývozu zboží, vývozce dle celních předpisů, základ daně při vývozu zboží, DUZP při vývozu zboží, daňové doklady při vývozu zboží, DPH při dovozu zboží, dovoz zboží - celní předpisy, základ daně při dovozu zboží, osvobození dovozu zboží od cla a od DPH, oprava základu daně při dovozu zboží, příklady obchodních transakcí, Marek Reinoha (lektor) atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.