Seminář

Efektivní asistentka - pravá ruka každého manažera

Ing. Petra Palasová

Kurz je určen pro asistentky, v nichž chtějí mít manažeři skutečně efektivní pracovní sílu, pomocníka, zástupce, ředitelku kanceláře… a možná i podnikového psychologa. Vaše asistentka se naučí řídit provoz pracoviště, efektivně komunikovat v osobním i telefonickém kontaktu, řešit konfliktní situace, chránit vaše soukromí, zbytečně nerušit, pracovat samostatně, reprezentovat na úrovni… A vy budete mít čas na své priority

Seminář je určen pro

Asistentky/asistenty, sekretářky, office manažery, recepční

Co Vám seminář přinese

Naučíte se:

  • organizovat vlastní práci a chod kanceláře
  • jednat, vyjednávat, zvládat konfliktní situace v osobním i telefonickém kontaktu
  • reprezentovat firmu
  • zvládat pracovní zátěž, stres

Obsah semináře

  • Asistent/ka – ředitel/ka kanceláře
    • time management pro asistentky
    • priority asistentské práce
  • Asistent/ka – komunikační centrum
    • zásady efektivní komunikace
    • prevence konfliktních situací
    • zvládání konfliktních situací v osobním i telefonickém kontaktu
    • asertivní techniky komunikace
  • Asistent/ka - reprezentant
    • společenská role asistentky
    • etiketa a firemní kultura
    • osobní image
  • Osobní rozvoj – aplikace námětů do praxe

Metody práce

  • interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
  • modelové situace
  • tréninky
  • případové studie
  • testy k získání námětů pro osobní rozvoj

Výhody pro Vás

Občerstvení
  • Občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Občerstvení a oběd
  • Oběd je zahrnut v ceně semináře.
  • Podává se v blízkosti místa konání semináře, zpravidla ve stejné budově.
  • Doprovodíme vás až na místo a zase zpět, budete-li chtít.
  • Máte-li dietní omezení, napište nám prosím předem na info@kursy.cz, zajistíme vám vhodné menu.
  • Další občerstvení zajišťujeme po celou dobu konání semináře,
  • K dispozici máte kávu, čaj, vodu.
  • Během coffee breaku sladké či slané občerstvení.
Kvalitní podklady
  • Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
Odpovědi odborníka
  • Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
  • Můžete je položit přímo na semináři.
  • Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz
Osvědčení o absolvování
  • Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
  • Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
  • Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.

Lektor

Ing. Petra Palasová

Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

Specializuje se na témata…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

2.12.2020

9:00 - 16:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

O tématu školení

Toto oblíbené školení pro asistentky naučí posluchače efektivněji řídit a organizovat svou práci, komunikovat vně i uvnitř firmy.