Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Podmínky registrace
Seminář

Elektronický svět účetních a daňařů NOVINKA

Seminář je určen:

účetním, ekonomům, mzdovým účetním, asistentům daňových poradců apod.

Cíl semináře: 

seznámit posluchače s hlavními trendy digitalizace účetnictví a daňové správy. Jaké jsou dnes možnosti, ale i problémy, zaměřeno na praktické ukázky a příklady použití.

Obsah semináře:

  • Proměny společnosti a administrativy díky informačním technologiím, praktické dopady do výkonu profesí účetního, ekonoma atd.
  • eGovernment – digitální vláda a vládnutí, prognóza do roku 2020
  • Poslední novinky a změny – EET, kontrolní hlášení pro DPH, datové schránky – praktické tipy, jak použít, čeho se vyvarovat
  • Elektronická identifikace
    • Elektronický podpis, pečeť, značka, razítko
    • Jak se elektronicky podepsat
    • Ověřování podpisů, značek, pečetí
    • Jak prokazovat okamžik vzniku digitálního dokumentu?
    • Evropský rozměr eIdentity
  • Elektronická komunikace
    • Datová schránka
    • Elektronická pošta
    • Portály
    • Základní výhody / nevýhody, způsoby použití
  • Elektronické zdroje informací k dispozici
    • Co všechno lze zjistit prostřednictvím Internetu?
    • Veřejné rejstříky a registry
    • Prověření obchodního partnera, nespolehlivý plátce DPH
    • Nahlížení na daňové účty a do spisu správce daně

Lektor

MVDr. Milan Vodička, lektor Daně, účetnictví

Daňový poradce, člen Komory DP ČR. Zabývá se daňovým poradenstvím, vedením účetnictví, problematikou IFRS a daňovou evidencíV letech 2011-2012 člen Prezidia KDP ČR, v současnosti vedoucí Sekce IT KDP ČR, člen skupiny pro daně a pojištění Svazu průmyslu ČR, specializace na oblast elektronické komunikace, elektronických podání,

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
13.12.20189:00 - 13:00Prahabude upřesněno3490 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.