Webinář je určen:
personalistům, účetním a mzdovým účetním, členům statutárních orgánů, vedoucím pracovníkům agentury práce ad.
Obsah webináře:
- Co je to GDPR, základní ustanovení, terminologie, cíle
- Které oblasti a subjekty zahrnuje, lze se tomu vyhnout?
- Co obnáší příprava na GDPR a aplikace v praxi
- Musíme vyměnit nebo upravit náš mzdový software?
- Proč nevyžadovat od zaměstnanců souhlas se zpracováním osobních údajů
- Smíme posílat emailem výplatní lístky a roční zúčtování? A co rekapitulace?
- Odpovědnost při externím zpracování mezd a personalistiky
- Povinnosti při náboru zaměstnanců a po ukončení pracovního poměru
- Zvláštní kategorie údajů – smíme je zpracovávat?
- Specifické otázky – např. používání kamer a GPS, pořizování fotografií ad.
- Co je nutné udělat – příklady, návody, tipy
- Kdy přece jen zajistit souhlas zaměstnance se zpracováním údajů
- Vzory povinné dokumentace – informace, záznam o činnosti, ustanovení smluv
- Judikatura česká i EU, rozhodnutí Úřadu pro ochranu osobních údajů
- Praktické ukázky ze softwarových řešení a aplikací, problémy v IT oblasti a jak řešit
- Diskuse, otázky z praxe
Lektor
MVDr. Milan Vodička
Daňový poradce, člen Komory DP ČR. Zabývá se daňovým poradenstvím, vedením účetnictví, problematikou IFRS a daňovou evidencí. V letech 2011-2012 člen Prezidia KDP ČR, v současnosti vedoucí Sekce IT KDP ČR, člen skupiny pro daně a pojištění Svazu průmyslu ČR, specializace na oblast elektronické komunikace, elektronických podání,…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.3.2021
9:00 - 11:30
On-line
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
2490 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.