Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Konference

GDPR - otázky a odpovědi z praxe. Vše co potřebujete vědět o řešení žádostí zákazníků a povinné firemní dokumentaci ve vztahu ke GDPR

Od 25. května 2018 platí nové Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR). Jaké jsou zkušenosti s tímto nařízením a změnami, které přineslo, půl roku od jeho vstupu v platnost?

Konference je určen pro:

majitele a vedoucí pracovníky menších i větších firem a zaměstnanců zodpovědných za nakládání s osobními údaji.

Co Vám konference přinese:

konference se bude věnovat změnám, které přineslo nové Obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), praktickým zkušenostem s jejich zaváděním.

Časový harmonogram:

8.30 - 9.00 – prezence účastníků

9.00 - 10.30 – přednáška (Mgr. Petra Dolejšová)

10.30 - 10.45 - přestávka s občerstvením

10.45 - 12.15 - přednáška (Mgr. Petra Dolejšová)

12.15 - 13:15 - oběd

13.15 - 14.45 - přednáška 

14:45 - 15:00 - přestávka s občerstvením

15:00 - 16:30 - přednáška 

Program

GDPR v praxi – jak čelit kverulantům aneb co dělat, když se z GDPR stane nástroj pomsty nespokojeného zákazníka 

  • GDPR rychle a přehledně aneb malé opáčko nikomu neuškodí
  • Práce s webem – co na sebe návštěvníkům prozradit a co si můžete nechat pod pokličkou? Jak případně argumentovat?
  • Práva uživatelů – jak se vypořádat se stížnostmi a žádostmi v praxi
    • Odbavování žádostí – online/offline
    • Jak vstřícný musí správce dat být
    • Právní argumentace a „kličky“, proč nevyhovět
  • Co všechno (ne)hrozí při nevyhovění žádosti
  • Poohlédnutí za dosavadní praxí – nakolik se střetla očekávání s realitou, kontroly Úřadu a dosavadní sankce

Mgr. Petra Dolejšová

Požadavky povinnou dokumentaci pro firmy ve vztahu ke GDPR

Mgr. Pavlína Tillová

  • Co je a co není systém managementu bezpečnosti informací
  • Týká se GDPR norma ČSN EN ISO/IEC 27001:2014?
  • Přehled požadavků na bezpečnost informací ve vazbě k systémům managementu v organizaci

Ing. Monika Becková

Program bude upřesněn.

Přednášející

Mgr. Petra Dolejšová, lektor GDPR

je advokátkou a jednatelkou AK eLegal, kde právníci nejsou „kufřík, kravata a řeč protkaná paragrafy“. Petra se specializuje se na právo v oblasti marketingu, mediální právo a ochranu duševního vlastnictví. Za svou praxi již proškolila stovky marketérů a začínajících i zkušených podnikatelů a desítkám klientů pomohla právním problémům předejít nebo

lektor, právník, compliance

Lektor se specializací na ochranu osobních údajů (GDPR), opatření proti praní špinavých peněz (AML), ochranu bankovního tajemství a funkce Compliance ve společnosti.

Od poloviny 90. let zastávala různé pozice na českém kapitálovém trhu. V Raiffeisenbank začínala jako licencovaná burzovní makléřka, poté působila na pozici

Absolventka ČVUT fakulty stavební, obor automatizované systémy řízení. Po realizaci několika projektů ve funkci programátora-analytika působí od roku 1999 v oblasti systémů managementu kvality, od roku 2003 též v oblasti systémů environmentálního managementu a BOZP na pozici auditora, tajemníka certifikačního orgánu a ředitelky školicího

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
28.11.20189:00 - 16:30Prahabude upřesněno6990 Závazná přihláška

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Na konferenci se setkáte s pojmy jako:

GDPR, Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, ochrana osobních údajů, osobní údaje ochrana, GDPR nařízení, nařízení GDPR, evropské nařízení GDPR, GDPR nařízení EU, GDPR pro malé firmy, GDPR pro střední firmy, GDPR pro velké firmy, GDPR pro manažery, nové nařízení EU o ochraně osobních údajů.

Obecné nařízení o ochraně osobních údajů konference, konference GDPR, GDPR školení, GDPR, Obecné nařízení o ochraně osobních údajů kurz, GDPR kurz, konference GDPR Praha, GDPR kurz Praha, GDPR seminář Praha, školení GDPR, ochrana osobních údajů a GDPR školení, školení k GDPR, Verlag Dashöfer, Verlag Dashöfer školení. 

  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz