E-learning je určen:
správce a zpracovatele osobních údajů.
Cílem on-line semináře:
Informovat o změnách, které přineslo nové nařízení o ochraně osobních údajů, a zkušenostech s tímto nařízením půl roku od jeho vstupu v platnost.
Obsah on-line semináře:
- Podstatné články nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR) z pohledu zaměstnavatele
- Ochrana soukromí a osobních údajů uchazečů o zaměstnání
- Ochrana soukromí a osobních údajů současných zaměstnanců
- Osobní údaje zaměstnanců po jejich odchodu ze zaměstnání
- Závěrečná doporučení
- základní zásady zpracování osobních údajů zaměstnanců
- základní povinnosti zaměstnavatele jako správce osobních údajů
- skutečně potřebují zaměstnavatelé pověřence pro ochranu osobních údajů?
- hrozící sankce pro zaměstnavatele při porušení právních předpisů
- vedení personální a mzdové agendy zaměstnanců (vč. osobních spisů)
- označení zaměstnanců (vizitky, visačky, tabulky, kontaktní údaje zaměstnance na webu zaměstnavatele)
- co můžeme a co musíme o zaměstnancích sdělit bance, exekutorovi, policii?
- monitorování zaměstnanců
- získávání informací o uchazečích o zaměstnání z profesních a sociálních sítí
- životopisy uchazečů o zaměstnání a jejich archivace
- osobní dotazníky
- kopírování dokladů obsahující osobní údaje (např. občanského průkazu)
- zvláštní kategorie (citlivých) osobních údajů (výpis z rejstříku trestů, těhotenství, výsledek vstupní pracovnělékařské prohlídky)
- Osobní údaje zaměstnanců po jejich odchodu ze zaměstnání
- rozsah a doba dalšího zpracování osobních údajů
- pracovní e-mailová schránka
- dotazy zaměstnavatelů, u kterých se odchozí zaměstnanec uchází o nové zaměstnání
Jak e-learningový seminář probíhá?
- ve stanovenou dobu se připojíte na webovou stránku on-line semináře (pokyny pro přihlášení do on-line od nás obdržíte e-mailem)
- posloucháte přednášku lektora a sledujete powerpointovou prezentaci (můžete si ji stáhnout či vytisknout pro zapisování poznámek)
- prostřednictvím okna pro "chat" můžete klást otázky, poprosit o zopakování něčeho, čemu jste nerozuměli atd.
- po semináři budete mít přístupný záznam
Co k on-line semináři potřebujete, technické požadavky na e-learning?
- přístup na internet
- sluchátka (můžete použít i reproduktory, ale doporučujeme spíše sluchátka) nebo telefon (zavoláním na pražské tel. číslo)
- zajistit si, aby Vás po dobu on-line výuky nikdo nevyrušoval
Jaké výhody má on-line seminář proti klasickým seminářům?
- díky on-line vzdělávání ušetříte náklady za cestu a neztrácíte kvůli ní čas
- díky úzkému zaměření semináře posloucháte jen to téma, které Vás zajímá
- on-line semináře mají kratší dobu trvání, neztrácíte tak pozornost jako u celodenních seminářů
Lektor
Bc. Ilona Bartovská
je nezávislý konzultant a manažer specializující se na oblast řízení lidských zdrojů ve výrobních společnostech. V oblasti ŘZL praxe 12 let. 6 let pracovala jako HR manažer pro německo – americkou zahraniční výrobní společnost v oblasti elektro průmyslu.
Působila jako mentor pro pozici Specialista náboru a jako lektor pro odbornou zkoušku podle…
Termíny a místo konání
13.12.2018
10:30 - 12:30
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
490 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.