Moderátor konference: Ing. Jaroslav Bazala, Logistická akademie
Program akce:
INDUSTRY 5.0 a logistika změny
Michael Rada (IBCSD LAB)
Cesta INDUSTRY 5.0 započala v roce 2015 v Plzni. Za dobu své existence pomohla mimo jiné zamezit více než jednomu milionu tun výrobků, aby se staly odpadem, čímž uspořila významné finanční prostředky společnostem, které se rozhodly projekty INDUSTRY 5.0 implementovat. INDUSTRY 5.0 se etablovala i globálně, a to díky sítí národních ambasadorů a jejich projektů včetně projektů souvisejících s COVID-19, resp. post-pandemickou obnovou. Efektivní a agilní logistika je jedním z nejdůležitějších nástrojů změny a k pochopení souvislostí pomohou i informace, které budou podány z pohledu zakladatele INDUSTRY 5.0.
Malé vlastní inovace se vyplatí nejvíce
Ing. Petr Jahoda, M.B.A. (Sony DADC Czech Republic)
Zdánlivě drobné inovace s vlastními zdroji se často vyplatí více než velké a smělé vize. Jak k inovacím vést pracovníky v logistice? Jak vypadají takové malé inovace a kde je v logistice najít?
Trendy v managementu interní logistiky
Michal Ukropec (INFOTECH)
Logistika byla dlouhou dobu ignorované téma, avšak chybějící pracovní síla, čínská konkurence a celkový tlak na snižování nákladů ji dostávají do popředí. Plánování logistiky proto dnes už nemůže být vytesané do kamene na rok dopředu, ale musí být agilní a přizpůsobované aktuální situaci. Na konkrétních příkladech si ukážeme, jak je možné logistiku na začátku auditovat, následně identifikovat úzká místa a v závěru i aktivně řídit.
Automatizovaný reporting logistických cílů a KPI
Ing. Tomáš Janů (Lean Solution & Simulation)
Případová studie využití BI aplikace při hodnocení logistických aktivit shrnuje návrh, realizaci a přínosy projektu automatizovaného reportingu v Power BI. Byly propojeny skladovací a ERP systémy, čímž se dosáhlo lepší kontroly nad realitou a možnosti rychle reagovat na změny. V reportech lze interaktivně pracovat a najít důležité souvislosti a příčiny změn vybraných ukazatelů. Součástí je také ukázka a rychlý návod, jak jednoduše začít s první analýzou.
Materiálový tok v extrémně úzkých uličkách skladů
Ing. Aleš Mandák, ALog. (Lean Supply Chain Consulting)
Sladké mámení, chvíle závratí. Od rajských uliček k těm logistickým aneb od prvního nápadu po realizaci ve skladu s úzkými uličkami. Receptem na úspěšné zajištění efektivního materiálového toku ve skladu s úzkými uličkami je pečlivé a detailní plánování. Praktická případová studie odkryje nejdůležitější body, které byste měli při přípravách a realizaci „rajských uliček“ zohlednit.
Trojnásobná expedice se stejným počtem lidí
Pavel Motan (K2 atmitec)
Příběh, jak se firma STOKLASA ze 7 míst sestěhovala do centrálního skladu, zvýšila denní expedici objednávek, a to vše za provozu a bez přerušení dodávek zákazníkům.
Digitální dvojče v roce 2021
Ing. Petr Jalůvka (DYNAMIC FUTURE)
Co je digitální dvojče a v jakých oblastech lze využít? Co konkrétně přináší v současné „superturbulentní" době? Jak jsou na tom ve světě? A jak to souvisí s tím, že rádi jíme?
Využití chytrých brýlí v logistice
Tomáš Vravko (AYES)
Technologie „pick-by-vision“ v kombinaci s chytrými brýlemi minimalizuje chybovost a umožňuje provádět logistické procesy rychleji a přesněji. Pracovníci mají díky chytrým brýlím nejen obě ruce vždy volné pro práci, ale také mají ve svém zorném poli informace potřebné ke splnění svých úkolů a lze je využít pro naskladňování, chystání a třídění zboží, kontrolu zásob a mnoho dalších procesů v logistice a skladování. Tuto technologii již používají světové společnosti jako Coca-Cola, DHL, Siemens aj.
Bude - li to s ohledem na epidemiologickou situaci možné, školení proběhne prezenčně.
Lektoři
Michael Rada
je otcem projektu Mezinárodního obchodního centra udržitelného rozvoje (IBCSD), jednatelem jeho mateřské společnosti IBCSD LAB s.r.o. a zakladatelem INDUSTRY 5.0. Od roku 1990 působil ve středním a později ve vyšším managementu logistických (SCHENKER, SGL) a obchodních (NORECOM, GERICOM, FRIDANAIR, AMERICAN WAY) firem, a to nejen na pozicích…
Více informací a další semináře lektoraIng. Petr Jahoda, MBA
výkonný ředitel Sony DADC Czech Republic. Od roku 2011 členem managementu Sony DADC. V posledních letech se věnuje zejména logistice, zpětné logistice a dopravě. Zajistil rozjezd evropského střediska zpracování vratek s kapacitou 20 mil. kusů ročně a za výstavbu a provoz Evropského distribučního centra v Nýřanech. Před nástupem do Sony řídil mj.…
Více informací a další semináře lektoraIng. Petr Jalůvka
zakladatel a spolumajitel společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o., kde také doposud aktivně působí. Člen Komory logistických auditorů. Absolvent Institutu dopravy při VŠB-TU. První zkušenosti s optimalizací procesů získal již v průběhu studia ve společnostech Autopal Nový Jičín a ŽDB a.s. v Bohumíně. Podílel se na mnoha významných projektech pro…
Více informací a další semináře lektoraTomáš Vravko
spoluzakladatel a Sales Consultant, AYES s.r.o., specialisté na chytré brýle pro průmysl
Více informací a další semináře lektoraIng. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.
je prezidentem Logistické akademie, zakládajícím členem Komory logistických auditorů v ČR a na Slovensku, členem americké asociace APICS a majitelem společnosti PQL poradenství pro kvalitu a logistiku, s.r.o.
Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor. Svou profesní kariéru zahájil jako projektant…
Tomáš Janů
Věnuje se zlepšování a hledání cest, jak dělat složité věci jednodušeji. Hlavní motivací je pro něj využívání technologií tam, kde se to hodí. Člověk nemusí provádět a opakovat stále dokola činnosti, které může zastat počítač. Virtuální světy tvoří v Power BI, Power Automate, počítačových simulacích, kde společně s kolegy hledá komplexní řešení pro…
Více informací a další semináře lektoraMichal Ukropec
CEO at INFOTECH | Industry 4.0 and digital twins evangelist
Více informací a další semináře lektoraIng. Aleš Mandák, ALog.
působí jako poradce, interim manažer, kouč a mentor v oboru Supply Chain Management.
Obchodním a výrobním společnostem poskytuje poradenské služby zaměřené především na LEAN procesy, Globální Supply Chain Management na straně jedné a komplexní logistiku nákupu, výroby a skladování na straně druhé. Má za sebou praxi v ředitelských a manažerských…
Pavel Motan
již přes 20 let klientům navrhuje, jak řešit jejich provozní a procesní potřeby informačním systémem K2. Zkušenosti z více než tří stovek firem nejrůznějších velikostí a oborů podnikání ukazují, že více než teoretické znalosti firmám pomáhají praktické příklady vycházející z osvědčených řešení. Jeho práce spočívá v hledání optima mezi teoretickým,…
Více informací a další semináře lektoraTermín a místo konání
10.6.2021
9:00 - 14:00
Praha nebo on-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč