Seminář určen pro:
zaměstnance vybraných účetních jednotek, kterými jsou dle § 1 odst. 3 zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, organizační složky státu, státní fondy, územní samosprávné celky, dobrovolné svazky obcí, Regionální rady regionů soudržnosti, příspěvkové organizace a zdravotní pojišťovny.
Cíl semináře:
Seznámit účastníky s tím nejdůležitějším, co se týká inventarizace majetku a závazků dle vyhlášky č. 270/2010 Sb
Obsah semináře:
- Platná legislativa v roce 2018
- Základní pojmy
- Příprava inventarizace
- Vnitřní předpisy organizace
- Provádění inventarizací
- Inventarizace nemovitého majetku
- Inventarizace dlouhodobého majetku
- Inventarizace ve zvláštních případech
- Inventarizace zásob
- Inventarizace pokladny, cenin a běžných účtů
- Inventarizace pohledávek, závazků a fondů
- Inventarizace podrozvahových účtů
- Inventarizace vybraného majetku
- Inventarizace kulturních památek, sbírek muzejní povahy a archeologických nálezů
- Inventarizace v knihovnách
- Vyčíslení inventarizačních rozdílů
- Inventarizační zpráva
- Inventurní závěr
- Archivace
- Praktické příklady z praxe
- Nejčastější chyby
- Diskuse a odpovědi na dotazy
Časový harmonogram:
8.30 – 9.00 – prezence účastníků
9.00 – 11.00 – přednáška (1. část)
11.00 – 11.15 – přestávka s občerstvením
11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuse)
Lektor
Ing. Eliška Hryzláková
Po absolvování VŠB v Ostravě pracovala 12 let na ekonomickém oddělení v podniku Vítkovice, a. s., a dalších několik let pracovala jako účetní v různých organizacích. Po dobu 10 let pak byla zaměstnaná jako finanční kontrolor na Odboru kontroly Statutárního města Ostravy, Městský Obvod Ostrava – Jih, a na Odboru interního auditu a kontroly…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.12.2018
9:00 - 13:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
1 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
O tématu školení
Inventarizace majetku, inventarizace závazků, inventarizace majetku a závazků, inventarizace dle Vyhlášky č. 270/2010 Sb., majetek, dlouhodobý majetek, nehmotný majetek, hmotný majetek, školení majetek, Vyhláška č. 270/2010 Sb., vyhláška o inventarizaci majetku a závazků, inventarizace majetku školení, inventarizace majetku seminář, inventarizace majetku kurz, inventarizace, inventarizace nemovitého majetku, inventarizace dlouhodobého majetku, inventarizace ve zvláštních případech, inventarizace zásob, inventarizace pokladny, inventarizace pohledávek, inventarizace závazků, inventarizace kulturních památek, inventarizace v knihovnách, vyčíslení inventarizačních rozdílů, inventarizační zprávy, inventurní závěr, atd.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.