Seminář

Jak úspěšně komunikovat a řídit vztahy se zákazníky

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

Kurz je zaměřen na komunikační dovednosti potřebné k úspěšnému zvládnutí náročných situací při jednání se zákazníky. Srozumitelnou formou ukazuje, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

Seminář je určen:

všem, kteří mají zájem rozšířit si své komunikační dovednosti zaměřené na prodej, udržování dlouhodobých vztahů se zákazníky, řešení zákaznických projektů a poskytování profesionálních služeb (v oblasti poradenství, auditu, právních služeb apod.) vyžadující předávání zpětné vazby. 

Cíl semináře:

Kurz je zaměřen na komunikační dovednosti potřebné k úspěšnému zvládnutí náročných situací při jednání se zákazníky. Zabývá se nejen komunikací při prodeji, ale i pravidly dlouhodobé komunikace se zákazníky, vyžadující schopnosti zákazníkům naslouchat a předávat jim zpětnou vazbu. Srozumitelnou formou ukazuje, co zákazníci při vzájemné komunikaci ocení, na co si dát při této komunikaci pozor, jak se při ní vyvarovat zbytečných chyb i jak reagovat v emočně vypjatých situacích.

garance kvality

Obsah semináře: 

  • Jak se zákazníkem komunikovat, abychom jej nejen získali, ale i udrželi
  • Jak přesvědčovat a působit důvěryhodně
  • Jak zvládat námitky a čelit nedorozumění
  • Nejčastější bariéry v komunikaci se zákazníky
  • Jak řídit dlouhodobé vztahy se zákazníky
  • Jak se zákazníky udržovat společenské vztahy
  • Co znamená překonat očekávání zákazníků
  • Umíme zákazníkovi naslouchat?
  • Čemu se při komunikaci se zákazníky vyhnout
  • Jak zákazníkovi předávat negativní zpětnou vazbu
  • Jak řešit emocionálně vypjaté situace
  • Řešení konkrétních situací z praxe
  • Diskuse a konzultace

 Časový harmonogram semináře:

  8.30 – 9.00 – prezence účastníků

  9.00 – 10.30 – přednáška (1. část)

10.30 – 10.45 – coffee break

10.45 – 12.00 – přednáška (2. část)

12.00 – 13.00 – oběd

13.00 – 17.00 – přednáška (3. část + diskuse)

Lektor

Doc. PhDr. Ing. Jan Urban CSc.

Vystudoval VŠE a psychologii řízení na FF UK. Působil jako šéfredaktor časopisu Ekonom, dlouhodobě se věnuje podnikovému poradenství v oblasti řízení, organizace a rozvoje lidských zdrojů. Je ředitelem poradenské společnosti Consilium Group, Management Consultants, s.r.o. a autorem řady článků i několika knižních publikací (např. řízení lidí…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

23.9.2015

9:00 - 17:00

Praha

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Názory účastníků

Michal Zídka, Dumrazdva s.r.o.

“Maximální spokojenost!„

Libor Pyskatý, McDonald`s ČR spol. s r.o. 

“Ucelené informace, vysoká odbornost lektora, schopnost poradit a uvést příklady na modelových situacích.„

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: komunikace se zákazníky, naslouchání zákazníkovi, vztahy se zákazníky, seminář Praha, emoce v práci, Jan Urban atd.