Seminář

Jak zaujmout - proces tvorby reklamy

Vít Baloušek

Třetí seminář z cyklu čtyř kurzů věnovaných problematice marketingu se věnuje otázce tvorby a vymýšlení reklamy. Seminář si můžete koupit samostatně nebo si zakoupit celý kurz.

Pro koho je školení určeno:

  • Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
  • Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
  • Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu

Obsah semináře:

Čím začít - jak formulovat kreativní zadání/brief

  • Základem kreativní práce je perfektní písemné zadání, tzv. brief
  • Klíčová část zadání - co budeme sdělovat cílové skupině
  • Kdo zadání schvaluje a kdo s ním pracuje
  • Kritické body při sestavování briefů

Proces vymýšlení reklamy

  • Co je to idea making a kreativní koncept
  • Idea a forma
  • Kdo má vymýšlení v kompetenci
  • Jak vymýšlet geniální nápady pro reklamní kampaně

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

16.9.2019

9:00 - 16:00

Praha

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.