Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení musí být správně vyplněno!
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Jak zvládnout arogantního lháře? Efektivní komunikace s různými osobnostmi - typologie klientů Efektivní komunikace s různými osobnostmi - typologie klientů

Moderní prodej je a musí být založen na budování vztahu se zákazníkem. Klient nechce být anonymním odběratelem. Klient chce dostávat adresnou nabídku, chce mít pocit, že právě on je pro nás důležitý. Abychom mohli jednání klientovi přizpůsobit, musíme být schopni identifikovat jeho typ, znát nákupní motivaci konkrétního typu a to vše zvládnout rychle. Vedení obchodního dialogu v relaci s typem klienta umožní budovat vztah se zákazníkem a zajistit relativní trvalost vztahu.

Seminář je určen pro

  • obchodníky, prodejce, reprezentanty
  • poradce
  • manažery
  • všechny, kteří chtějí zvýšit efektivnost komunikace

Co Vám seminář přinese

Naučíte se:

  • identifikovat signály určující typ klienta
  • chápat rozdílnou nákupní motivaci konkrétních typů klientů
  • formulovat nabídku v relaci s typem klienta
  • podpořit dlouhodobost vztahu s určitým typem
  • typologie pomáhající v různých fázích obchodního jednání
  • zvýšit efektivnost komunikace s klienty

Obsah semináře

  • Typologie zákazníků
      • pro identifikaci v první fázi jednání
      • pro budování vztahu
      • pro sebepoznání
    • Významné signály určující typ klienta
        • verbální projev
        • neverbální projev
        • vizuální symbolika
        • prostředí
      • Postupné kroky obchodního jednání v relaci s typem klienta
          • nutnost řízení obchodního dialogu
          • nácvik empatie
          • formulace nabídky pro konkrétní typy
          • „užitek“ - trénink
        • Náměty pro budování dlouhodobého vztahu

        Metody práce

        • interaktivní vedení kurzu s důrazem na procvičení všech prezentovaných témat
        • modelové situace, cvičení, případové studie
        • tréninky

        Časový harmonogram semináře

          8.30 –  9.00 – prezence účastníků

          9.00 – 10.30 – seminář (1. část)

        10.30 – 10.45 – přestávka s občerstvením

        10.45 – 12.00 – seminář (2. část)

        12.00 – 13.00 – oběd

        13.00 – 14.30 - seminář (3. část)

        14.30 - 14.45 - přestávka s občerstvením

        14.45 - 16.00 – seminář (4. část) + diskuze

        Lektor

        Ing. Petra Palasová, lektor Právo, řízení

        Je absolventkou VŠE v Praze a PF UK v Praze. Od roku 1994 působí jako lektorka, trenérka a konzultantka ve firemním vzdělávání. Mezi jejími klienty jsou společnosti z oblasti financí, bankovnictví, průmyslu, stavebnictví, zdravotnictví, instituce státní a veřejné správy, obchodní i výrobní firmy nejrůznějšího zaměření.

        Specializuje se na témata

        Termíny a přihláška

        DatumČasMěstoMístoCena 
        23.10.20189:00 - 16:00Prahabude upřesněno3590 Závazná přihláška

        Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
        Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
        Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


        Doplňující informace

        Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

        Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

        Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
        Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

        Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

        Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

        O tématu školení

        Na tomto školení se setkáte s pojmy jako:

        Efektivní komunikace, arogance, lhář, arogantní lhář, efektivní komunikace s různými osobnostmi, typologie osobnosti, typologie klientů, moderní prodej, budování vztahu se zákazníkem, jednání s klientem, jednání se zákazníky, komunikace se zákazníky, efektivní komunikace se zákazníky, identifikovace typů zákazníků, nákupní motivace typů zákazníků, obchodní komunikace, vztahy se zákazníky, dlouhodobý vztah se zákazníkem, efektivní komunikace školení, kurz efektivní komunikace, efektivní komunikace seminář.

        • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
        • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
        • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
        • semináře Praha 6
        • semináře na míru
        • prezence účastníků kurzu
        • formy firemního vzdělávání
        • bonusy ke vzdělávání
        • školení Praha - Amarilis
        • školení Praha - Amarilis - místnost
        • školení Praha - Clarion
        • školení Praha - Clarion - místnost
        • bonusy ke vzdělávání - aktuality
        • školení Praha - Clarion - oběd
        • školení Praha - Clarion - oběd
        • školení Praha - Clarion - oběd
        • školení Praha - Clarion - oběd
        • školení Praha - Clarion - občerstvení
        • školení Praha - Clarion - občerstvení
        • školení Praha - Clarion - občerstvení