Obsah webináře:
1. Pár slov k semináři a novele
Na úvod si řekneme více o cílech novely ZP, stavu projednávání a předpokládané účinnosti novely. Poté si podle systematiky ZP projdeme hlavní body připravované novely, včetně propojení na navazující právní předpisy (např. občanský soudní řád, zákon o daních z příjmů aj.). Rovněž se zastavíme u menších změn, kterými jsou zpravidla terminologická zpřesnění. U každého tématu bude prostor k položení dotazu nebo ke stručné diskuzi.
2. Rozšíření informační povinnosti zaměstnavatele
Novela zavádí širší a rychlejší informační povinnost vůči zaměstnancům. Seznámíme se s tím, o jaké informace se jedná a jaké jsou možnosti jejich sdělení tak, abyste si zachovali flexibilitu a nezhroutili se pod administrativní zátěží.
3. Změny u DPP a DPČ
Pro praxi zásadní změny nás čekají u dohod o pracích konaných mimo pracovních poměr (DPP a DPČ). Seznámíme se s nimi, včetně toho, jak to bude s rozvrhováním pracovní doby, překážkami v práci, příplatky a dovolenou.
4. Časová flexibilita v zaměstnání
Transpozice EU směrnic bude mít také vliv na práva zaměstnanců v oblasti pracovní doby. Řekneme si více zejména o dopadech do úpravy pracovních podmínek při péči o jiné osoby.
5. Práce na dálku
Práci na dálku si nuceně vyzkoušela velká řada z nás v minulých letech. Nyní se konečně přistupuje k zapracování detailnější právní úpravy. Co novela přinese a jaká jsou její pravděpodobná úskalí, si probereme v této části.
6. Digitalizace HR agendy v kontextu novely
Krůček po krůčku se nám otevírají dveře k digitalizaci HR agendy. Novela by měla částečně umožnit elektronické sjednávání smluv se zaměstnancem, tak elektronické doručování písemností. Seznámíme se se zákonnými pravidly a možnostech jejich implementace v praxi.
7. Další legislativní novinky v pracovním právu
V této části se dotkneme menších změn ZP, které jsou často spíše jen terminologickým nebo věcným zpřesněním.
Seminář je určen:
zejména personalistům a mzdovým účetním, je vhodný i pro ředitele či manažery, kteří mají agendu personalistiky na starosti.
Lektor
Mgr. Veronika Plešková, LL.M.
Advokátka, specialistka na oblast pracovního, imigračního a obchodního práva, dále na oblast práva sociálního zabezpečení. Věnuje se také přednáškové a publikační činnosti v oblasti pracovního práva.
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
10.5.2023
9:00 - 13:00
On-line
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3 990,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.