Input:
Input:

Bezplatný odběr e-mailových novin

Jméno a příjmení není správně vyplněno.
Chybný formát e-mailové adresy.
Zadávejte bez mezinárodní předvolby.
Více informací
Seminář

Kde hledat lidi v liduprázdnu aneb LinkedIn pro personalisty NOVINKA

Seminář je určen:

personalisty, manažery a osoby odpovědné za nábor zaměstnanců, specialisty z personálních agentur a pro HR a personální poradce a konzultanty

Cíl semináře:

Dnešní doba a aktuální situace na trhu práce nutí personalisty a manažery k radikálním změnám nejen ve vyhledávání relevantních kandidátů, ale i v jejich oslovování a vůbec v celkové změně působení firemní značky, aby byla pro kandidáty atraktivnější

Jedním z nejlevnějších a nejefektivnějších způsobů, jak oslovit potenciální kandidáty a budoucí zaměstnance, ať už se pohybujete v IT, strojírenství, bankovnictví nebo v marketingu, jsou sociální sítě.

LinkedIn, který má má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů a v České republice více než 850 tisíc, zaujímá první místo mezi profesními sítěmi. Personalisté by proto měli cílit právě na něj.

Naučíte se:

  • maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby recruitmentu a zlepšit obchodní výsledky
  • snížit náklady na nábor zaměstnanců
  • získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů s talenty
  • zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
  • rozšířit množství relevantních kandidátů

Obsah (osnova) semináře:

  1. Aktuální situace na trhu práce a nové trendy v náboru zaměstnanců
  2. Co je LinkedIn? Proč LinkedIn v personalistice?
  3. Nejdůležitější části LinkedIn profilu pro nábor zaměstnanců
  4. Jak získat maximum z LinkedIn vyhledávače
  5. Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (hidden talent pools)?
  6. Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů
  7. Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů?
  8. Seznámení s konceptuálním, implicitním, jazykovým a nepřímým vyhledáváním
  9. Orientace v pokročilých technikách, jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávající vyhledávání
  10. Jak kontaktovat LinkedIn kandidáty?
  11. Efektivita náboru pomocí LinkedIn
  12. Co nabízí konkurence aneb analýza konkurenčních aktivit na LinkedIn

Forma školení:

  • Aktivní práce se sociální sítí LinkedIn (užívání systému, praktické ukázky)
  • Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav

Časový harmonogram:

08:30 – 09:00 prezence účastníků

09:00 – 10:30  přednáška (1. část)

10:30 – 10:45  přestávka s občerstvením

10:45 – 12:00  přednáška (2. část)

12:00 – 12:15  přestávka s občerstvením

12:15 – 14:00  přednáška (3. část)

Lektor

Ing. Veronika Lencová, MBA, je lektorka a profesionální koučka,  která vymýšlí a realizuje on-line strategie a tvoří on-line vzdělávací programy.

Specializuje se na tvorbu myšlenkových map, procesní management, strategický management a change management. Vychází přitom ze svých dlouholetých profesionálních zkušeností, které načerpala jako finanční

Termíny a přihláška

DatumČasMěstoMístoCena 
23.10.20189:00 - 14:00Prahabude upřesněno3990 Litujeme, ale na tento termín semináře se už nelze objednat.

Požádat o nový termín

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.


Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům osvědčení o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

  • Budova CUBE - sídlo Verlag Dashöfer
  • Semináře Verlag Dashöfer - vstup
  • Semináře Verlag Dashöfer - recepce
  • semináře Praha 6
  • semináře na míru
  • prezence účastníků kurzu
  • formy firemního vzdělávání
  • bonusy ke vzdělávání
  • školení Praha - Amarilis
  • školení Praha - Amarilis - místnost
  • školení Praha - Clarion
  • školení Praha - Clarion - místnost
  • bonusy ke vzdělávání - aktuality
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - oběd
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení
  • školení Praha - Clarion - občerstvení

.

Ochrana osobních údajů a jejich používání

Ochrana soukromí je záležitostí  důvěry a vaše důvěra je pro nás důležitá. Respektujeme vaše soukromí a při zpracování vašich osobních údajů dodržujeme zákonná právní předpisy týkající se ochrany osobních údajů, zejména tzv. GDPR (nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)) (dále jen "Nařízení").

Chtěli bychom vás tímto informovat o našem nakládání s osobními údaji pro zajištění vaší informovanosti příp. pro získání souhlasu s jejich zpracováním.

1. Data a jejich využití 

Verlag Dashöfer, nakladatelství spol s r.o. jakožto Správce zpracovává osobní údaje za tímto účelem:

 

 

 

 

Výše uvedené údaje zpracováváme po dobu aktivní objednané služby a po dobu 5 let od ukončení objednané služby nebo nákupu singulárního produktu, nepožaduje-li právní předpis uchování smluvní dokumentace po dobu delší. V případě zpracování osobních údajů na základě uděleného dobrovolného souhlasu po dobu 5 let od udělení souhlasu.

Aktuální seznam našich zpracovatelů můžete nalézt zde.

2. Zabezpečení dat 

Ochrana vašich údajů je pro nás klíčová, proto vynakládáme maximální úsilí pro zajištění jejich bezpečnosti. Plně využíváme technická i organizační opatření pro prevenci neoprávněného přístupu k těmto datům a zamezení jejich zničení nebo zneužití. Způsoby zabezpečení vašich dat jsou také pravidelně kontrolovány.

Při zpracování údajů v plné míře využíváme možností pseudonymizace a anonymizace, abychom co nejvíce posílili jejich zabezpečení.   

 

3. Práva subjektů

Nad svými osobními údaji neztrácíte kontrolu. Můžete k nim kdykoliv přistupovat nebo je opravit. Jako subjekt zpracování osobních dat máte také následující práva: právo na potvrzení o zpracování a informace o tom, jaké osobní údaje o vás zpracováváme, na opravu, výmaz (pokud se nejedná o osobní údaje, které jsme povinni nebo oprávněni dále zpracovávat dle příslušných právních předpisů), omezení zpracování, přenos osobních údajů, námitku proti zpracování, podat stížnost u dozorového úřadu(ÚOOÚ), na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením. V případě zpracování na základě uděleného dobrovolného souhlasu máte také právo kdykoliv tento souhlas vzít zpět. 

V případě dalších dotazů ohledně zpracování osobních údajů nás můžete kontaktovat na info@dashofer.cz