Seminář

Kde hledat lidi v liduprázdnu aneb LinkedIn pro personalisty

LinkedIn, který má má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů a v České republice více než 850 tisíc, zaujímá první místo mezi profesními sítěmi. Personalisté by proto měli cílit právě na něj.

Seminář je určen:

personalisty, manažery a osoby odpovědné za nábor zaměstnanců, specialisty z personálních agentur a pro HR a personální poradce a konzultanty

Cíl semináře:

Dnešní doba a aktuální situace na trhu práce nutí personalisty a manažery k radikálním změnám nejen ve vyhledávání relevantních kandidátů, ale i v jejich oslovování a vůbec v celkové změně působení firemní značky, aby byla pro kandidáty atraktivnější

Jedním z nejlevnějších a nejefektivnějších způsobů, jak oslovit potenciální kandidáty a budoucí zaměstnance, ať už se pohybujete v IT, strojírenství, bankovnictví nebo v marketingu, jsou sociální sítě.

LinkedIn, který má má celosvětově kolem 380 milionů aktivních uživatelů a v České republice více než 850 tisíc, zaujímá první místo mezi profesními sítěmi. Personalisté by proto měli cílit právě na něj.

Naučíte se:

  • maximalizovat využití LinkedInu pro potřeby recruitmentu a zlepšit obchodní výsledky
  • snížit náklady na nábor zaměstnanců
  • získat rozhodující výhodu nad konkurencí zlepšením vyhledávacích technik a technik odkrývání skrytých zdrojů s talenty
  • zlepšit efektivitu a úspěšnost náboru a vyhledávaní lidí na těžko obsaditelné pozice
  • rozšířit množství relevantních kandidátů

Obsah (osnova) semináře:

  1. Aktuální situace na trhu práce a nové trendy v náboru zaměstnanců
  2. Co je LinkedIn? Proč LinkedIn v personalistice?
  3. Nejdůležitější části LinkedIn profilu pro nábor zaměstnanců
  4. Jak získat maximum z LinkedIn vyhledávače
  5. Jak odkrýt skryté zdroje s relevantními zaměstnanci (hidden talent pools)?
  6. Definice boolean operátorů, modifikátorů a vyhledávacích příkazů
  7. Co je to tzv. X-Ray a Flip vyhledávání a jak cílit a filtrovat LinkedIn uživatele pomocí internetových vyhledávačů?
  8. Seznámení s konceptuálním, implicitním, jazykovým a nepřímým vyhledáváním
  9. Orientace v pokročilých technikách, jako např. sémantické, pravděpodobností a vyčerpávající vyhledávání
  10. Jak kontaktovat LinkedIn kandidáty?
  11. Efektivita náboru pomocí LinkedIn
  12. Co nabízí konkurence aneb analýza konkurenčních aktivit na LinkedIn

Forma školení:

  • Aktivní práce se sociální sítí LinkedIn (užívání systému, praktické ukázky)
  • Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav

Časový harmonogram:

08:30 – 09:00 prezence účastníků

09:00 – 10:30  přednáška (1. část)

10:30 – 10:45  přestávka s občerstvením

10:45 – 12:00  přednáška (2. část)

12:00 – 12:15  přestávka s občerstvením

12:15 – 14:00  přednáška (3. část)

Lektor

Termíny a místo konání

23.10.2018

9:00 - 14:00

Praha

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

3 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.