Obsah semináře:
- Úvod do problematiky
V úvodu si uděláme krátký exkurz do historie odborových organizací a jejich zakotvení v mezinárodních úmluvách.
- Působení odborové organizace a jeho podmínky
V této části bude rozebrán vznik a zánik odborové organizace, stejně jako začátek a ukončení působení odborové organizace u zaměstnavatele.
- Informování, projednání a souhlas odborové organizace
V této části se podíváme na základní povinnosti zaměstnavatelů vůči odborovým organizacím (jiné než související s kolektivním vyjednáváním), a to zejména se zaměřením na situace, ve kterých zaměstnavatel potřebuje souhlas odborových organizací.
- Vybrané otázky kolektivních smluv
V této části se podíváme na vybrané problémy spojené s obsahovou stránkou kolektivních smluv a doporučení k tomu, co by v kolektivní smlouvě být (ne)mělo.
- Kolektivní vyjednávání
Následně si probereme proces kolektivního jednání a zejména postup v situacích, kdy se kolektivní vyjednávání nedaří podle představ a nedaří se dospět k dohodě.
- Kolektivní spory, stávka a výluka
V závěru se pak podíváme na nejzazší situace, do kterých může kolektivní vyjednávání dospět, se zaměřením na podmínky pro vyhlášení stávky a povinnost zaměstnavatele a odborové organizace s tím spojené.
- Diskuse
Časový harmonogram
08:30 – 09:00 prezence účastníků
09:00 – 11:00 přednáška (1. část)
11:00 – 11:15 přestávka s občerstvením
11:15 – 13:00 přednáška (2. část + diskuze)
Lektor
Mgr. Daniel Vejsada
Získal titul Mgr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze v roce 2012 a ve stejném roce také nastoupil do pražské kanceláře PRK Partners s.r.o., kde působí v současné době jako advokát v pracovněprávním oddělení. Dříve působil také jako funkcionář odborové organizace a jako zástupce v evropské radě zaměstnanců, kde se zaměřoval na praktické…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
26.10.2020
9:00 - 13:00
Praha
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
3990 Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Kvalitní lektoři
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Naším cílem je propojit know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.