For information in English click here.
Co Vám seminář přinese:
Seminář je zaměřen na prezentační a komunikační dovednosti.
Seznámíte se se základními prezentačními dovednostmi a technikami. Naučíte se efektivně komunikovat písemnou formou a využívat komunikaci e-mailem.
Seminář je určen pro:
Všechny, kdo pracují v multikulturní a multinárodnostní společnosti, ve které je angličtina hlavním komunikačním jazykem. Především pro vedoucí pracovníky a zaměstnance mezinárodních společnosti působících v různých částech světa.
Obsah semináře:
a) Dopolední blok (9:00 - 12:00)
- Úvod do problematiky a základní přehled
- Cíl workshopu
- Očekávání účastníků
- Nový přístup k prezentaci
- Příprava a plánování
- Zen práce v analogovém systému (cvičení)
- Vizuální aspekty prezentace
- Jak se vyhnout nadužívání odrážek
- Využití obrázků
- Srozumitelnost a jednoduchost aneb v jednoduchosti je síla
- Prezentace dat
- Cvičení
- Prezentace a diskuze ve třídě
- Rekapitulace a příprava na odpolední blok
b) Odpolední blok (13:00 - 17:00)
- Shrnutí dopoledního bloku
- Obchodní písemná komunikace
- Stručně, jasně a k věci (cvičení)
- E-mail: Jak efektivně využít čas strávený "na emailu"
- Složení a styl efektivního emailu
- Jak to dát dohromady
- Základy efektivní prezentace a komunikace
- Co si z toho odnést
- Přehled jednotlivých kroků a návrh, jak je začít používat
Forma výuky:
Workshop je interaktivní a je založen na případových studiích a praktických cvičeních. Účastníci mohou diskutovat o svých vlastních zkušenostech, mohou navrhnout, jak některé situace v reálném životě vylepšit nebo vyřešit. Aktivní účast je vítána.
Časový harmonogram
8:30 - 9:00 - registrace účastníků
9:00 - 10:30 - workshop (1. část)
10:30 - 10:45 - přestávka s občerstvením
10:45 - 12:00 - workshop (2. část)
12:00 - 13:00 - oběd
13:00 - 15:00 - workshop (3. část)
15:00 - 15:15 - přestávka s občerstvením
15:15 - 17:00 - workshop (4. část)
Lektor
Mark Wiedorn, MBA
Over 16-plus years experience in consultative sales, and sales management, accountmanagement, business development, marketing, management, training and education-all with acustomer-centric focus.Positions held include Director of Investment Services, Senior Business Development Officer,Sales Manager, Account Manager and Financial Consultant.…
Více informací a další semináře lektoraTermíny a místo konání
3.10.2018
9:00 - 17:00
Praha
Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
6 980,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.