Konference

Konference Digitalizace účetnictví a pracovněprávní agendy 2023

Dva dny plné inspirace, jak přejít k paper less office

Dva dny, dvě konference, obě zaměřené na nejnovější trendy v digitalizaci v oblasti účetnictví a personalistiky. Jak se zbavit papírových dokumentů? Jak si zjednodušit rutinní práci a soustředit se na to podstatné? A jak do současné situace promlouvá umělá inteligence?

11.10. – 12.10.2023

9:00 - 16:30

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

9 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

1. den

DOBRÁ ZPRÁVA!
Už nebudete muset hlídat datové schránky, účtovat bankovní výpisy a zaúčtovávat daňové doklady.

Víme, že každá změna, kterou začínáme sami, je složitá. Proto vám rádi pomůžeme, abyste se v procesu digitalizace neztratili. Spojíme vás s účetními a daňovými kancelářemi, které už jsou "paper less office" a také s partnery, kteří mají digitální transformaci ve svém zaměření a jsou připraveni vám asistovat.

A navíc vám představíme, co je v této dynamicky se rozvíjející oblasti pro rok 2023 nového.

2. den

Digitalizace a využití umělé inteligence v personálním řízení – jde o hrozbu, nebo příležitost? Povedou technologie k zefektivnění pracovních procesů a umožní personalistům a manažerům získat více času na osobní setkávání se zaměstnanci a řešení zásadních otázek? Anebo jejich využívání povede ke ztrátě osobního přístupu, omezení vzájemných kontaktů a k narušení firemní kultury?

Odpovědi nabídne další ročník konference Digitalizace pracovněprávní agendy. Představíme Vám aktuální trendy a seznámíme s nejnovějšími technologickými  nástroji, jejichž využití může zefektivnit personální procesy ve Vaší firmě. Přiblížíme, jakým způsobem podpoří digitalizaci novela zákoníku práce.

Přijďte si vyslechnout zajímavé přednášky, inspirovat se příklady firem, které jsou ve využití technologií o krok napřed, a seznámit se s technologickými novinkami. Můžete sdílet své zkušenosti, získat odpovědi na Vaše otázky a navázat cenné kontakty s odborníky na AI a digitalizaci.

Zahájení konference

Libor Vašek

Libor Vašek

Úvodní slovo moderátora

1. blok: Profesní i osobní svět s AI

Jan Bárta, Milan Vodička, Lukáš Neumann

Jan Bárta

Rizika a obezřetnost nebo důvěra?

Jan Bárta, Advokát a partner barta.legal

Milan Vodička

Digitalizace a umělá inteligence (AI) v účetnictví

Milan Vodička, daňový poradce

Lukáš Neumann

ChatGPT – pomocník a rádce

Lukáš Neumann, Redque

Přestávka na kávu

2. blok: Využití AI v poradenství - konkurenční výhoda nebo riziko

Lenka Nováková, Marcela Lonková, Martin Tyšer, Jan Kotala

Lenka Nováková

Digitalizace účetnictví

Lenka Nováková, Microsoft

Marcela Lonková

Jak využít AI v prostředí consultingu

Marcela Lonková, Gabriela Kreidlová, ThisOne

Martin Tyšer

Moderním účetnictvím naberete vítr do plachet

Martin Tyšer, Na stejné lodi

Jan Kotala

Digitalizace účetnictví v praxi, případová studie

Jan Kotala, EKP Advisory

Oběd

3. blok: Budoucnost přichází - partnerská řešení

Jan Štacha, Jaroslav Ždímal

Jan Štacha

Vyřešili jsme digitalizaci za Vás

Jan Štacha, Seyfor

Jaroslav Ždímal

Alice - Vaše online účetní kolegyně

Jaroslav Ždímal, Redque

Přestávka na kávu

4. blok: Panelová diskuse - AI jako oheň: Dobrý sluha, zlý pán

Libor Vašek, Martin Cígler, Daniel Pristach, Marcela Lonková, Peter Burnus

Libor Vašek

Libor Vašek

Martin Cígler

Martin Cígler, Seyfor

Daniel Pristach

Daniel Pristach, E-consulting Czech

Marcela Lonková

Marcela Lonková,  Gabriela Kreidlová, ThisOne

Peter Burnus

Petr Burnus, Grant Thornton Czech Republic

Ukončení konference

Zahájení konference

Nové možnosti v digitalizaci HR po novele zákoníku práce

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

V prvním bloku probereme obecnou úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy.

V druhé části se pak zaměříme na praktické možnosti digitalizace HR dokumentů a procesů, a to zejména se zohledněním změn, které má zavést významná novela zákoníku práce. Projdeme, jaké nové možnosti a nástroje novela zaměstnavatelům přinese.

Přestávka na kávu

Zástupci IT firem a jejich řešení

Ing. Přemysl Bosák, Kateřina Kopecká

Ing. Přemysl Bosák

Disputio, platforma pro řešení sporů

Ing. Přemysl Bosák, Disputio

  • Konflikt jako pozitivní prostředek k růstu a inovacím
  • Kultivace pracovního prostředí pomocí efektního zvládání konfliktních situací
  • Asynchronní přístup jako vyjádření respektu k vašemu času
Kateřina Kopecká

Virtuální kolega – chatbot a voicebot

Kateřina Kopecká, Feedyou

  • Chcete se zbavit velkého množství  práce? Zkuste ji předat virtuálním kolegům (chatbotům a voicebotům). Je  jedno, zda je využijete v HR, v zákaznické podpoře nebo v jiné oblasti firemních procesů. O své zkušenosti se s Vámi rozdělí specialisté z Feedyou, kteří firmám od roku 2017 ukazují cestu, jak využít automatizaci a digitalizaci při zefektivnění opakujících se činností.

Proč HR zaostává v automatizaci a digitalizaci?

Katarína Bernátová, David Páter, Lenka Papajanovská

Katarína Bernátová

Katarína Bernátová – HR manažerka, Digital Resources a.s. 
David Páter, ředitel divize M-Files, Digital Resources a.s.
Lenka Papajanovská – konzultantka, Digital Resources a.s.

Jak lze odstranit překážky automatizace HR? Jaké nástroje potřebují manažeři? Jak probíhají interní procesy výběrového řízení, onboarding, školení nově přijatých zaměstnanců či archivace dokumentů?

David Páter

80 % společností stále používá manuální papírové procesy. Ukážeme Vám, jak je možné snadno digitalizovat a automatizovat Vaše HR oddělení, a to aniž by došlo k nespokojenosti Vašich zaměstnanců či k narušení stávajících procesů. Poradíme Vám, jak těžit z výhod bezpapírové kanceláře – jak zefektivnit procesy Vašeho personálního oddělení, podpořit je automatizovanými workflow a zároveň být v souladu se všemi předpisy a směrnicemi.

Lenka Papajanovská

Představíme Vám moderní nástroje pro elektronickou práci s dokumenty a informacemi – DMS systém M-Files, lídra trhu dle společnosti Nucleus Research a vizionáře dle Gartnera, a CRM systém Intuo – Company Intelligence, Pozoruhodný produkt 2022.

Oběd

Moje Tria – paperless platforma digitální personalistiky a mezd

Daniel Pristach

Daniel Pristach

Ing. Daniel Pristach, E-Consulting Future

  • Praktická ukázka digitalizace HR dokumentů a procesů
  • Reálné využití biometrického podpisu v pracovních smlouvách
  • Kompletní personalistika a mzdy bez jediného šanonu
  • Reálná úspora na HR procesech překračující 50%
  • Case study – Decathlon

Přestávka na kávu

Umělá inteligence a digitalizace v HR procesech

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • AI v procesu recruitmentu
  • Digitalizace adaptačního procesu
  • AI a digitalizace rozvoje zaměstnanců
  • Je možné hodnocení zaměstnanců přenechat AI?
  • Outplacement s AI

Ukončení konference

Lektoři

!ERR No images found in //image.dashofer.cz/fotogalerie/skdigdp/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termín a místo konání

11.10. – 12.10.2023

9:00 - 16:30

On-line

Tento termín již nelze objednat. Jakmile vypíšeme nový, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.