Konference

Konference Digitalizace účetnictví a pracovněprávní agendy 2021

Ing. Libor Vašek, Ph.D., MVDr. Milan Vodička, Ing. Pavla Strakošová, Mgr. Daniel Vejsada, Luděk Kantor, PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

Přijďte na konferenci zatočit s rutinou v účetnictví. Už nebudete muset hlídat datové schránky, účtovat bankovní výpisy a zaúčtovávat daňové doklady. Víme, že každá změna, kterou začínáme sami, je složitá. Abyste se v procesu digitalizace neztratili, spojíme vás s partnery, kteří mají digitalizaci v popisu práce. V této chvíli se rozhodněte, zda se zúčastníte konference osobně, nebo on-line z kanceláře či obýváku. A pak se na ni hned přihlaste zde. Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci druhého dne této konference při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.

25.8. – 26.8.2021

Praha

Adresa bude upřesněna

Přihlásit Připomenout

8490

25.8. – 26.8.2021

9:00 - 17:00, 9:00 - 11:70

On-line

YouTube Stream

Přihlásit Připomenout

8490

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Program 25. 8. 2021:

9:00-9:10 Zahájení konference, Libor Vašek, předseda KCÚ

l. blok: Legislativa a státní správa (9:10-10:40)

  • 9:10-9:40 Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě 
    Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR
  • 9:40-10:10 Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi
    Eva Horáková, Generální finanční ředitelství, Sekce metodiky a výkonu daní
  • 10:10-10:25 Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví
    Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR
  • 10:25-10:40 Správa daně a účetnictví v souvislostech
    Ing. Ludmila Klimešová, MBA, ředitelka Sekce výkonu daní I, SFÚ

10:40-11:00 Přestávka

ll.  blok: Automatizace procesů v účetnictví (11:00-12:30)

  • Automatizace (RPA) v účetní a daňové praxi
    Michal Kříž, Handybot.cz
  • Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví
    Robert Soudný, wflow.com
  • Digitalizace účetnictví 21. století pro malé a střední podniky
    Karin Fuentesová, digitoo.cz
  • Automatizace účetnictví v praxi: Příběh zákazníka
    Pavel Janyška, GRiT.eu
  • Efektivní zpracování dokladů pomocí automatizace
    Karol Mareš, archiles.cz

12:30-13:30 Oběd

lll. blok: Účetní kanceláře 21. století (13:30-15:00)

  • Objevujte poklady skryté v účetnictví
    Martin Plachý, reportingdokapsy.cz
  • Virtuální firemní kancelář
    Petr Pilín, ipodnik.cz
  • Virtuální účetní kancelář
    Karel Smetana, SM-DATA
  • Digitalizace účetní agendy od A do Z
    Dušan Klouda, K-system.cz
  • Digitalizaci a automatizaci v účetnictví již máme  - a co dál...?
    Jolana Pražáková, Advanced Accounting

15:00-15:20 Přestávka

lV. blok: Podpora účetních profesionálů (15:20-16:30)

    • Vnitřní směrnice pro digitální účetnictví pro Vás
      Ing. Josef Horák, Ph.D., digi-smernice.cz
    • ACCA – Globální vzdělávání v oblasti digitalizace pro finanční profesionály
      Vierka Kučerová, ACCA
    • ČMZRB – Pomáháme podnikatelům růst
      Michaela Formánková, ČMZRB

    Diskuze a networking (16:30-17:30)

    Pokud se zúčastníte konference, tak uděláte první krok k tomu říci STOP rutině.

    Program 26. 8. 2021:

    1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY 

    1. blok: Elektronizace HR z pohledu práva (9:00 – 11:00)

    Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

    V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.

    11:00 – 11:15 Přestávka

    2. blok: Best practice – Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto  (11:15 – 12:00)

    Zbyněk Prokop, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav

    ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie COVID-19 naopak pomohla zrychlit digitalizaci HR služeb pro zaměstnance. Digitální podpisy, chatboti, zaměstnanecký portál a další jako základní kameny komunikace v době, kdy se vyhýbáme kontaktu a v masivní míře využíváme práci z domova.

    3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními (12:00 – 13:00)

    Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

    • Mzdový portál a digitalizace ve mzdách
      Karel Smetana, SM-data
    • Virtuální firemní kancelář
      Petr Pilín, ipodnik.cz
    • Tvůrce softwarových řešení
      PINYA s.r.o.

    13:00 – 13:45 Oběd

    2. ČÁST – DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT

    1. blok – Online nábor (13:45 – 15:00)

    Luděk Kantor, iRecruit, s. r. o.

    • Pohovor on-line – výhody, meze a úskalí
    • Online Assesment centre
    • Digitalizace náborového procesu

    PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

    • Online profesní diagnostika
    • Metodika Job Matching
    • Blended adaptační proces

    15:00 – 15:15 Přestávka

    2. blok – On-line týmy a jejich řízení (15:15 – 17:00)

    PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

    • Specifika práce na dálku
    • Výhody a nevýhody/bariéry online týmů
    • Komunikace
    • Role manažera/lídra online týmu
    • Typologie pracovníků v online týmech
    • Tipy pro práci v remote režimu

    Lektoři

    Ing. Libor Vašek, Ph.D.

    Předseda Komory certifikovaných účetních. Účetní expert, odborný asistent na katedře finančního účetnictví a auditingu VŠE. Konzultant a odborný lektor v oblasti IFRS a podnikových konsolidací. Člen kontrolního výboru RVDA, člen Legislativní rady malých a středních podniků při AMSP ČR, autor a spoluautor odborných…

    Více informací a další semináře lektora

    MVDr. Milan Vodička

    Daňový poradce, člen Komory DP ČR. Zabývá se daňovým poradenstvím, vedením účetnictví, problematikou IFRS a daňovou evidencí. V letech 2011-2012 člen Prezidia KDP ČR, v současnosti vedoucí Sekce IT KDP ČR, člen skupiny pro daně a pojištění Svazu průmyslu ČR, specializace na oblast elektronické komunikace, elektronických podání,…

    Více informací a další semináře lektora

    Ing. Pavla Strakošová

    Je vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů Ministerstva financi ČR, do jehož gesce patří účetnictví podnikatelů a neziskových organizací, působí jako lektorka kurzů v oblasti účetnictví podnikatelů, je autorkou odborných článků, spoluautorkou publikace Účetní souvztažnosti v kostce pro podnikatele.

    Více informací a další semináře lektora

    Mgr. Daniel Vejsada

    Získal titul Mgr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze v roce 2012 a ve stejném roce také nastoupil do pražské kanceláře PRK Partners s.r.o., kde působí v současné době jako advokát v pracovněprávním oddělení. Dříve působil také jako funkcionář odborové organizace a jako zástupce v evropské radě zaměstnanců, kde se zaměřoval na praktické…

    Více informací a další semináře lektora

    Luděk Kantor

    Luděk Kantor  se věnuje náboru od roku 2011. Po působení v nadnárodních společnostech pracuje od roku 2015 v rámci vlastního projektu iRecruit. Během let vedl více než 3000 pohovorů na pozice specialistů a manažerů. Pomohl najít nové kolegy desítkám firem z oblasti průmyslu, logistiky a IT. Kromě náboru se věnuje také HR interim managementu,…

    Více informací a další semináře lektora

    PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

    Lektor, kouč, psycholog se specializací na rozvoj klíčových profesních dovednosti, autor řady odborných publikací.

    Více informací a další semináře lektora

    !ERR No images found in //image.dashofer.cz/fotogalerie/skdigdp/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

    Termín a místo konání

    25.8. – 26.8.2021

    Praha

    Adresa bude upřesněna

    Přihlásit Připomenout

    8490

    25.8. – 26.8.2021

    9:00 - 17:00, 9:00 - 11:70

    On-line

    YouTube Stream

    Přihlásit Připomenout

    8490

    Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

    Partneři

    Partnerem této konference je Komora certifikovaných účetních.

    Partnerem této konference je Asociace certifikovaných účetních





    Chci se stát partnerem

    Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.