Program 14. 9. 2022:
9:00-9:10 Zahájení konference, Ing. Libor Vašek, Ph.D.
Zúčastní se Ivan Bartoš, místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj ČR
1. blok: Legislativa a státní správa (9:10-11:10)
- Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě
MVDr. Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR - Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi
Mgr. Ing. Eva Horáková, Specializovaný finanční úřad - Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví
Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR - Správa daně a účetnictví v souvislostech
Ludmila Klimešová, ředitelka Sekce výkonu daní I, SFÚ - Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje výzvy na podporu digitalizace podniků
Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel Odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání - Ochrana dat jako nutnost
Petr Pilin, ipodnik.cz
11:10-11:30 Přestávka
2. blok: Automatizace procesů v účetnictví (11:30-12:40)
- Automatizace (RPA) v účetní a daňové praxi
Michal Kříž, Handybot.cz - Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví
Robert Soudný, wflow.com - Digitalizovat nebo digitálně komunikovat?
David Reichel, GRiT
12:40-13:40 Oběd
3. blok: Účetní kanceláře 21. století (13:40-16:00)
- Digitalizaci a automatizaci v účetnictví již máme - a co dál?
Jolana Pražáková, Advanced Accounting - Okamžik, který změní vaše účetnictví
Daniel Pristach, E-Consulting Czech - Objevujte poklady skryté v účetnictví
Martin Plachý, reportingdokapsy.cz - Virtuální firemní kancelář
Petr Pilin, ipodnik.cz - Vnitřní směrnice pro digitální účetnictví pro Vás
Ing. Josef Horák, Ph.D., digi-smernice.cz
Diskuze a networking (16:00-16:30)
Pokud se zúčastníte konference, tak uděláte první krok k tomu říci STOP rutině. |
Změna programu vyhrazena.
Program 15. 9. 2022:
1. část - Digitalizace pracovněprávní agendy
1. blok: Elektronizace HR z pohledu práva (9:00 – 11:00)
Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.
11:00 – 11:15 Přestávka
2. blok: Best practice – Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto (11:15 – 12:00)
Mgr. Tereza Kollmannová, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie covid-19 napomohla uvědomit si nezbytnost změny celé řady nastavených procesů a zásadním způsobem zrychlit proces digitalizace. Dozvíte se podrobnosti o aktivitách Škody Auto v procesu digitalizace (školení zaměstnanců při využívání digitálních nástrojů), budete seznámeni s kroky vedoucí k digitalizaci HR (digitalizace osobního spisu, změna organizace personalistiky a její dostupnosti zaměstnancům, generování dokumentů v elektronické podobě, elektronické podepisování apod.):
- Hybní činitelé změny ve Škodě Auto
- Kde jsme a kde chceme jako společnost a HR být
- Co vše pro to děláme, jaké nástroje připravujeme a co ještě postrádáme
- Našim hlavním cílem – spokojený „zákazník" – zaměstnanec společnosti Škody Auto, silně orientovaný prozákaznický přístup
3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními (12:00 – 13:00)
Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.
2. část – Digitalizace a personální management
1. blok – Fungování úspěšných týmů v digitální době (13:45 – 15:00)
Mgr. Michal Knězů Mrvka
- Vliv digitální technologie na pracovní vztahy
- Specifika hybridních a on-line týmů
- Proměna manažerských a komunikačních dovedností v digitální době – praktické tipy a doporučení
- Případová studie
15:00 – 15:15 Přestávka
2. blok – Digitalizace a personální řízení (15:15 – 17:00)
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Akce stavte na datech
- Metodika FIDA
- Digitální rozhodování
- On line výběr, rozvoj a hodnocení
- Digitalizace a generační rozdíly
Změna programu vyhrazena.
9:00 - 9:10
Zahájení konference
Libor Vašek

Úvodní slovo moderátora
Zúčastní se Ivan Bartoš, místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj ČR
9:10 - 10:15
1. blok: Legislativa a státní správa
Milan Vodička, Eva Horáková

Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR
Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě
10:15 - 10:35
Přestávka na kávu
10:35 - 11:45
1. blok: Legislativa a státní správa - pokračování
Pavla Strakošová, Ludmila Klimešová, Pavel Vinkler

Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR
Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví

Pavel Vinkler, ředitel Odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání, MPO
Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje výzvy na podporu digitalizace podniků
11:45 - 12:45
Oběd
12:45 - 14:45
2. blok: Automatizace procesů v účetnictví
Petr Pilin, Michal Kříž, Robert Soudný, Martin Plachý, David Reichel
14:45 - 15:00
Přestávka na kávu
15:00 - 16:55
3. blok: Účetní kanceláře 21. století
Jolana Pražáková, Daniel Pristach, Petr Pilin, Josef Horák
17:00
Ukončení konference
9:00 - 13:00
1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY
9:00 - 11:00
Elektronizace HR z pohledu práva
Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
Elektronizace HR z pohledu práva
V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.
11:00 - 11:15
Přestávka na kávu
11:15 - 12:00
Best practice - Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto
Mgr. Tereza Kollmannová

Mgr. Tereza Kollmannová, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie covid-19 napomohla uvědomit si nezbytnost změny celé řady nastavených procesů a zásadním způsobem zrychlit proces digitalizace. Dozvíte se podrobnosti o aktivitách Škody Auto v procesu digitalizace (školení zaměstnanců při využívání digitálních nástrojů), budete seznámeni s kroky vedoucí k digitalizaci HR (digitalizace osobního spisu, změna organizace personalistiky a její dostupnosti zaměstnancům, generování dokumentů v elektronické podobě, elektronické podepisování apod.):
- Hybní činitelé změny ve Škodě Auto
- Kde jsme a kde chceme jako společnost a HR být
- Co vše pro to děláme, jaké nástroje připravujeme a co ještě postrádáme
- Našim hlavním cílem – spokojený „zákazník" – zaměstnanec společnosti Škody Auto, silně orientovaný prozákaznický přístup
12:00 - 13:00
Zástupci IT firem se svými řešeními
Vojtěch Dlouhý, Matúš Pavlovič, Jan Bulák
Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.
13:00 - 13:45
Oběd
13:45 - 17:00
2. ČÁST - DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT
13:45 - 15:00
Fungování úspěšných týmů v digitální době
Mgr. Michal Knězů Mrvka

- Vliv digitální technologie na pracovní vztahy
- Specifika hybridních a on-line týmů
- Proměna manažerských a komunikačních dovedností v digitální době – praktické tipy a doporučení
- Případová studie
15:00 - 15:15
Přestávka na kávu
15:15 - 17:00
Digitalizace a personální řízení
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Akce stavte na datech
- Metodika FIDA
- Digitální rozhodování
- On line výběr, rozvoj a hodnocení
- Digitalizace a generační rozdíly
17:00
Ukončení konference
Lektoři
Termín a místo konání
14.9. – 15.9.2022
9:00 - 16:30
On-line
Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.
Kč
Partneři
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Partneři profesních komor:
Podívejte se, jak organizujeme konference
Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.