Program 14. 9. 2022:
9:00-9:10 Zahájení konference, Libor Vašek, předseda KCÚ
l. blok: Legislativa a státní správa (9:10-10:40)
- 9:10-9:40 Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě
Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR - 9:40-10:10 Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi
Eva Horáková, Generální finanční ředitelství, Sekce metodiky a výkonu daní - 10:10-10:25 Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví
Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR - 10:25-10:40 Správa daně a účetnictví v souvislostech
Ing. Ludmila Klimešová, MBA, ředitelka Sekce výkonu daní I, SFÚ
10:40-11:00 Přestávka
ll. blok: Automatizace procesů v účetnictví (11:00-12:30)
- Automatizace (RPA) v účetní a daňové praxi
Michal Kříž, Handybot.cz - Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví
Robert Soudný, wflow.com - Digitalizace účetnictví 21. století pro malé a střední podniky
Karin Fuentesová, digitoo.cz - Automatizace účetnictví v praxi: Příběh zákazníka
Pavel Janyška, GRiT.eu - Efektivní zpracování dokladů pomocí automatizace
Karol Mareš, archiles.cz
12:30-13:30 Oběd
lll. blok: Účetní kanceláře 21. století (13:30-15:00)
- Objevujte poklady skryté v účetnictví
Martin Plachý, reportingdokapsy.cz - Virtuální firemní kancelář
Petr Pilin, ipodnik.cz - Virtuální účetní kancelář
Karel Smetana, SM-DATA - Digitalizace účetní agendy od A do Z
Dušan Klouda, Datarios.cz - Digitalizaci a automatizaci v účetnictví již máme - a co dál...?
Jolana Pražáková, Advanced Accounting
15:00-15:20 Přestávka
lV. blok: Podpora účetních profesionálů (15:20-16:30)
- Vnitřní směrnice pro digitální účetnictví pro Vás
Ing. Josef Horák, Ph.D., digi-smernice.cz - ACCA – Globální vzdělávání v oblasti digitalizace pro finanční profesionály
Vierka Kučerová, ACCA - ČMZRB – Pomáháme podnikatelům růst
Michaela Formánková, ČMZRB
Diskuze a networking (16:30-17:30)
Pokud se zúčastníte konference, tak uděláte první krok k tomu říci STOP rutině. |
Program 15. 9. 2022:
1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY
1. blok: Elektronizace HR z pohledu práva (9:00 – 11:00)
Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners
V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.
11:00 – 11:15 Přestávka
2. blok: Best practice – Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto (11:15 – 12:00)
Zbyněk Prokop, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie COVID-19 naopak pomohla zrychlit digitalizaci HR služeb pro zaměstnance. Digitální podpisy, chatboti, zaměstnanecký portál a další jako základní kameny komunikace v době, kdy se vyhýbáme kontaktu a v masivní míře využíváme práci z domova.
3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními (12:00 – 13:00)
Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.
- Mzdový portál a digitalizace ve mzdách
Karel Smetana, SM-DATA - Virtuální firemní kancelář
Petr Pilin, ipodnik.cz - Tvůrce softwarových řešení
Ondřej Gryc, PINYA s.r.o. - Zjednodušení firemní administrativy
David Melichar, Aptien Labs, s. r. o.
13:00 – 13:45 Oběd
2. ČÁST – DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT
1. blok – Online nábor (13:45 – 15:00)
Luděk Kantor, iRecruit, s. r. o.
- Pohovor on-line – výhody, meze a úskalí
- Online Assesment centre
- Digitalizace náborového procesu
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Online profesní diagnostika
- Metodika Job Matching
- Blended adaptační proces
15:00 – 15:15 Přestávka
2. blok – On-line týmy a jejich řízení (15:15 – 17:00)
PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA
- Specifika práce na dálku
- Výhody a nevýhody/bariéry online týmů
- Komunikace
- Role manažera/lídra online týmu
- Typologie pracovníků v online týmech
- Tipy pro práci v remote režimu
Změna programu vyrhazena.
Lektoři
Termín a místo konání
14.9. – 15.9.2022
9:00 - 16:30
Praha
Adresa bude upřesněna
8490 Kč
8490 Kč
Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.
Partneři
Partnerem této konference je Komora certifikovaných účetních.
Partnerem této konference je Asociace certifikovaných účetních
Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.