Konference

Konference Digitalizace účetnictví a pracovněprávní agendy 2022

Dva dny plné inspirace, jak přejít k paper less office

Přijďte na konferenci zatočit s rutinou v účetnictví. Už nebudete muset hlídat datové schránky, účtovat bankovní výpisy a zaúčtovávat daňové doklady. Víme, že každá změna, kterou začínáme sami, je složitá. Abyste se v procesu digitalizace neztratili, spojíme vás s partnery, kteří mají digitalizaci v popisu práce. V této chvíli se rozhodněte, zda se zúčastníte konference osobně, nebo on-line z kanceláře či obýváku. A pak se na ni hned přihlaste zde. Je v dnešní době možné uzavírat pracovněprávní dokumenty v elektronické podobě a přiblížit se v oblasti HR k paperless office? V rámci druhého dne této konference při hledání odpovědi na tuto otázku probereme nejen obecnou právní úpravu elektronických dokumentů a elektronických podpisů, ale zejména specifika pracovněprávních předpisů, z nich vyplývajících rizik a omezení. Probereme, co je nutné při zavádění elektronizace vzít do úvahy a čeho se vyvarovat.

14.9. – 15.9.2022

9:00 - 16:30

On-line

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

9 990,- Kč

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Program 14. 9. 2022:

9:00-9:10 Zahájení konference, Ing. Libor Vašek, Ph.D.

Zúčastní se Ivan Bartoš, místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj ČR

1. blok: Legislativa a státní správa (9:10-11:10)

  • Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě 
    MVDr. Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR
  • Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi
    Mgr. Ing. Eva Horáková, Specializovaný finanční úřad
  • Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví
    Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR
  • Správa daně a účetnictví v souvislostech
    Ludmila Klimešová, ředitelka Sekce výkonu daní I, SFÚ
  • Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje výzvy na podporu digitalizace podniků
    Ing. Pavel Vinkler, Ph.D., ředitel Odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání
  • Ochrana dat jako nutnost 
    Petr Pilin, ipodnik.cz

11:10-11:30 Přestávka

2. blok: Automatizace procesů v účetnictví (11:30-12:40)

  • Automatizace (RPA) v účetní a daňové praxi
    Michal Kříž, Handybot.cz
  • Pomáháme firmám s přechodem na elektronické účetnictví
    Robert Soudný, wflow.com
  • Digitalizovat nebo digitálně komunikovat?
    David Reichel, GRiT

12:40-13:40 Oběd

3. blok: Účetní kanceláře 21. století (13:40-16:00)

  • Digitalizaci a automatizaci v účetnictví již máme - a co dál?
    Jolana Pražáková, Advanced Accounting 
  • Okamžik, který změní vaše účetnictví
    Daniel Pristach, E-Consulting Czech
  • Objevujte poklady skryté v účetnictví
    Martin Plachý, reportingdokapsy.cz
  • Virtuální firemní kancelář
    Petr Pilin, ipodnik.cz
  • Vnitřní směrnice pro digitální účetnictví pro Vás
    Ing. Josef Horák, Ph.D., digi-smernice.cz

Diskuze a networking (16:00-16:30)

Pokud se zúčastníte konference, tak uděláte první krok k tomu říci STOP rutině.

Změna programu vyhrazena.

Program 15. 9. 2022:

1. část - Digitalizace pracovněprávní agendy 

1. blok: Elektronizace HR z pohledu práva (9:00 – 11:00)

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.

11:00 – 11:15 Přestávka

2. blok: Best practice – Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto  (11:15 – 12:00)

Mgr. Tereza Kollmannová, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav

ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie covid-19  napomohla uvědomit si nezbytnost změny celé řady nastavených procesů a zásadním způsobem zrychlit proces digitalizace. Dozvíte se podrobnosti o aktivitách Škody Auto v procesu digitalizace (školení zaměstnanců při využívání digitálních nástrojů), budete seznámeni s kroky vedoucí k digitalizaci HR (digitalizace osobního spisu, změna organizace personalistiky a její dostupnosti zaměstnancům, generování dokumentů v elektronické podobě, elektronické podepisování apod.):

  • Hybní činitelé změny ve Škodě Auto
  • Kde jsme a kde chceme jako společnost a HR být
  • Co vše pro to děláme, jaké nástroje připravujeme a co ještě postrádáme
  • Našim hlavním cílem – spokojený „zákazník" – zaměstnanec společnosti Škody Auto, silně orientovaný prozákaznický přístup

3. blok: Zástupci IT firem se svými řešeními (12:00 – 13:00)

Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

3:00 – 13:45 Přestávka

2. část – Digitalizace a personální management

1. blok – Fungování úspěšných týmů v digitální době (13:45 – 15:00)

Mgr. Michal Knězů Mrvka

  • Vliv digitální technologie na pracovní vztahy
  • Specifika hybridních a on-line týmů
  • Proměna manažerských a komunikačních dovedností v digitální době – praktické tipy a doporučení
  • Případová studie

15:00 – 15:15 Přestávka

2. blok – Digitalizace a personální řízení (15:15 – 17:00)

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • Akce stavte na datech
  • Metodika FIDA
  • Digitální rozhodování
  • On line výběr, rozvoj a hodnocení
  • Digitalizace a generační rozdíly

Změna programu vyhrazena.

9:00 - 9:10

Zahájení konference

Libor Vašek

Libor Vašek

Úvodní slovo moderátora

Zúčastní se Ivan Bartoš, místopředseda vlády pro digitalizaci a ministr pro místní rozvoj ČR

9:10 - 10:15

1. blok: Legislativa a státní správa

Milan Vodička, Eva Horáková

Milan Vodička

Milan Vodička, vedoucí sekce IT Komory daňových poradců ČR

Elektronická komunikace, digitální doklady, archivace a bezpečnost v české legislativě

Eva Horáková

Eva Horáková, Specializovaný finanční úřad

Portál MOJE DANĚ aneb on-line finanční úřad v praxi

10:15 - 10:35

Přestávka na kávu

10:35 - 11:45

1. blok: Legislativa a státní správa - pokračování

Pavla Strakošová, Ludmila Klimešová, Pavel Vinkler

Pavla Strakošová

Pavla Strakošová, vedoucí oddělení Účetnictví podnikatelů MFČR

Aktuálně k přípravě nového zákona o účetnictví

Ludmila Klimešová

Ludmila Klimešová, ředitelka Sekce výkonu daní I, SFÚ

Správa daně a účetnictví v souvislostech

Pavel Vinkler

Pavel Vinkler, ředitel Odboru podnikatelského prostředí a obchodního podnikání, MPO

Ministerstvo průmyslu a obchodu vyhlašuje výzvy na podporu digitalizace podniků

11:45 - 12:45

Oběd

12:45 - 14:45

2. blok: Automatizace procesů v účetnictví

Petr Pilin, Michal Kříž, Robert Soudný, Martin Plachý, David Reichel

Petr Pilin

Petr Pilin, ipodnik.cz

Ochrana dat jako nutnost

Michal Kříž

Michal KřížHandybot.cz

Automatizace (RPA) v účetní a daňové praxi

Robert Soudný

Robert Soudnýwflow.com

Zjednodušte si komunikaci a práci s účetními doklady

Martin Plachý

Martin Plachýreportingdokapsy.cz

Moderní účetnictví a jeho výstupy

David Reichel

David ReichelGRiT

Digitalizovat nebo digitálně komunikovat?

14:45 - 15:00

Přestávka na kávu

15:00 - 16:55

3. blok: Účetní kanceláře 21. století

Jolana Pražáková, Daniel Pristach, Petr Pilin, Josef Horák

Jolana Pražáková

Jolana Pražáková, Advanced Accounting 

Digitalizace účetnictví prakticky

Daniel Pristach

Daniel PristachE-Consulting Czech

Digitální služba outsourcingu účetnictví 21. století

Petr Pilin

Petr Pilinipodnik.cz

Virtuální firemní kancelář

Josef Horák

Josef Horákdigi-smernice.cz

Vnitřní směrnice pro digitální účetnictví pro Vás

17:00

Ukončení konference

9:00 - 13:00

1. ČÁST - DIGITALIZACE PRACOVNĚPRÁVNÍ AGENDY

9:00 - 11:00

Elektronizace HR z pohledu práva

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada

Mgr. Daniel Vejsada, PRK Partners

Elektronizace HR z pohledu práva

V prvním bloku probereme obecnou právní úpravu elektronických dokumentů (co je elektronický dokument a zda a za jakých podmínek je rovnocenný s dokumentem v papírové podobě) a podíváme se na základní otázky spojené s elektronickými podpisy (podepisování elektronických dokumentů, druhy elektronických podpisů a elektronických pečetí, možnosti jejich použití v rámci pracovněprávních vztahů). Závěrem se podíváme na otázku doručování důležitých pracovněprávních dokumentů a omezení, která z toho pro elektronizaci pracovněprávních dokumentů plynou.

11:00 - 11:15

Přestávka na kávu

11:15 - 12:00

Best practice - Digitalizace HR služeb ve Škodě Auto

Mgr. Tereza Kollmannová

Mgr. Tereza Kollmannová

Mgr. Tereza Kollmannová, Digitalizace a systémová podpora HR, ŠKODA AUTO Mladá Boleslav

ŠKODA AUTO se intenzivně věnuje digitalizaci svých produktů a služeb, které nabízí zákazníkům. Pandemie covid-19 napomohla uvědomit si nezbytnost změny celé řady nastavených procesů a zásadním způsobem zrychlit proces digitalizace. Dozvíte se podrobnosti o aktivitách Škody Auto v procesu digitalizace (školení zaměstnanců při využívání digitálních nástrojů), budete seznámeni s kroky vedoucí k digitalizaci HR (digitalizace osobního spisu, změna organizace personalistiky a její dostupnosti zaměstnancům, generování dokumentů v elektronické podobě, elektronické podepisování apod.):

  • Hybní činitelé změny ve Škodě Auto
  • Kde jsme a kde chceme jako společnost a HR být
  • Co vše pro to děláme, jaké nástroje připravujeme a co ještě postrádáme
  • Našim hlavním cílem – spokojený „zákazník" – zaměstnanec společnosti Škody Auto, silně orientovaný prozákaznický přístup

12:00 - 13:00

Zástupci IT firem se svými řešeními

Vojtěch Dlouhý, Matúš Pavlovič, Jan Bulák

Vojtěch Dlouhý

Přednástupní administrativa? Vyřešíme ji za vás!

Vojtěch Dlouhý, Feedyou

Matúš Pavlovič

Digitální HR oddělení

Matúš Pavlovič, Iron Mountain

Jan Bulák

Životní cyklus dokumentů

Jan Bulak, REISSWOLF likvidace dokumentů a dat, s.r.o.

Výhodou absolvování této konference je získání přehledu o možnostech zefektivnění práce a o nástrojích, které současný trh již nabízí. Budete schopni rozpoznat, které činnosti můžete optimalizovat již nyní a nad kterými je třeba se do budoucna zamyslet, protože je lze zcela zautomatizovat. V případě potřeby je možné s lektory prodiskutovat varianty nebo se nechat inspirovat jinými společnostmi, které se cestou automatizace již vydaly a mají první zkušenosti za sebou.

13:00 - 13:45

Oběd

13:45 - 17:00

2. ČÁST - DIGITALIZACE A PERSONÁLNÍ MANAGEMENT

13:45 - 15:00

Fungování úspěšných týmů v digitální době

Mgr. Michal Knězů Mrvka

Mgr. Michal Knězů Mrvka

Mgr. Michal Knězů Mrvka

  • Vliv digitální technologie na pracovní vztahy
  • Specifika hybridních a on-line týmů
  • Proměna manažerských a komunikačních dovedností v digitální době – praktické tipy a doporučení
  • Případová studie

15:00 - 15:15

Přestávka na kávu

15:15 - 17:00

Digitalizace a personální řízení

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

PhDr. Mgr. Petr Brichcín, PhD. MBA

  • Akce stavte na datech
  • Metodika FIDA
  • Digitální rozhodování
  • On line výběr, rozvoj a hodnocení
  • Digitalizace a generační rozdíly

17:00

Ukončení konference

Lektoři

!ERR No images found in //image.dashofer.cz/fotogalerie/skdigdp/. Images path has to be on the same server. Supported img formats: jpg, jpeg, png, gif.

Termín a místo konání

14.9. – 15.9.2022

9:00 - 16:30

On-line

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

Partneři

Partneři profesních komor:

Podívejte se, jak organizujeme konference

Velmi si vážíme Vašeho zájmu stát se partnerem naší společnosti. Vyplňte prosím kontaktní formulář a my vás budeme v nejbližší době kontaktovat na uvedeném emailu.