Během dvou dnů semináře „Logistický audit“ mají jeho účastníci jedinečnou šanci se podrobně s metodikou KLA seznámit (včetně nácviku specifických auditorských postupů) a navíc převzít cenné zkušenosti z řady případových studií, vytvořených z výsledků konkrétních logistických auditů. Součástí výkladu je také srovnání metodiky KLA s metodikou VDA 6.3, MMOG a DMAIC. Lektory tohoto kurzu jsou výlučně renomovaní auditoři z KLA.
Seminář určen pro:
Logistikům a manažerům, kteří chtějí mít jasno v tom, k čemu slouží a jak se provádí logistický audit, jaký je jeho průběh, jaké jsou jeho výstupy a co následuje po něm. Kurz je určen také všem těm, kteří se chtějí naučit metodiku logistického auditu používat ve své praxi nebo se třeba i logistickými auditory stát.
Obsah semináře:
- jak správně chápat roli logistického auditu, jaký je jeho účel
- v jakých situacích je vhodné logistický audit provést a v jakých ne
- jaké jsou hlavní přínosy (výstupy) logistického auditu
- co obsahuje metodika log. auditu podle Komory logistických auditorů (KLA)
- jak odlišit reaktivní a proaktivní audit
- jaké jsou společné rysy a jaké rozdíly v metodikách KLA, VD 6.3, MMOG a DMAIC
- jak správně připravit „Program logistického auditu“
- jak správně vést interview v auditované společnosti
- co obsahuje „Zpráva z logistického auditu“ a jak ji sestavit z výsledků interview
- co obsahuje „Program logistických změn“, jako hlavní výstup log. auditu
- jak stanovit ekonomickou návratnost realizace auditem navržených změn
- jak kalkulovat cenu logistického auditu v různých podmínkách
Výhody pro Vás
- Získáte špičkové pracovní materiály zpracované lektorem.
- Získáte odpovědi na své dotazy k tématu semináře.
- Můžete je položit přímo na semináři.
- Máte-li dotaz ještě před začátkem semináře, pošlete nám ho na info@kursy.cz.
- Osvědčení o vaši účasti na školení vám zašleme automaticky e-mailem.
- Obsahuje název semináře, datum konání a časový rozsah.
- Všechna osvědčení vám také schováváme na našich stránkách v sekci Můj účet, můžete tak své vzdělávání doložit i zpětně.
Lektor
Ing. Radek David, ALog.
(nar. 9.3.1962) je odborný kontultant a lektor v oblasti logistiky, působí jako projektový manažer u formy LOGICON partner s.r.o. Je zakládající člen Komory logistických auditorů.
Absolvent VŠB – technické univerzity, obor dopravy a manipulace s materiálem
Absolvent celoročního kurzu „Veriniging Logistiek Management,den Haag - Logistika-řízení…
Termíny a místo konání
10 500,- Kč
Firemní školení na míru Vám rádi připravíme na poptavka@kursy.cz.
Kvalitní lektoři
Skuteční odborníci zodpoví i ty nejzapeklitější dotazy. Přijďte se přesvědčit!
Základem každého školení je kvalitní lektor. My spolupracujeme jen s těmi nejlepšími. Naši lektoři mají mnohaletou praxi ve svém oboru a zároveň se dlouhodobě zabývají firemním vzděláváním.
Rádi Vám s našimi lektory zajistíme školení na míru. Vyberte si odborníka z naší databáze lektorů.
I na webinářích zodpoví lektoři Vaše dotazy a projdou s Vámi odborný obsah stejně kvalitně, jako na prezenčním školení.
Garance kvality
Stýská se vám po letech, kdy jste nic nemuseli? Vše zařídil někdo jiný a na vás bylo jen užít si to. Přesně tak fungují naše semináře.
Nemusíte nic zařizovat. Všechny technické záležitosti nechte na nás. Vy jen přijdete nebo se připojíte, zbytek nechte na nás.
On-line semináře (webináře) i videosemináře připravujeme se stejnou péčí jako ty prezenční.
Na přípravě našich vzdělávacích kurzů si dáváme záležet. Propojujeme know-how lektorů s potřebami našich zákazníků. Na semináři se nemusíte o nic starat, soustředíte se jen na obsah semináře, zbytek zajistíme my.
Spokojenost s našimi vzdělávacími kurzy průběžně vyhodnocujeme a na veškeré náměty týkající se kvality a možného vylepšení organizace firemního školení a e-learningu ihned reagujeme. Zákazník je u nás vždy na prvním místě. Rádi zodpovíme jakýkoliv Váš dotaz týkající se firemního vzdělávání, ať již ve formě e-learningu, prezenčního školení zaměstnanců nebo firemního školení na míru.
Všechny kurzy připravujeme ve stejně vysokém standardu.
Spokojení účastníci
Nasloucháme vám. Nechte nás plnit vaše přání.
Každý rok proškolíme tisíce účastníků na stovkách vzdělávacích akcí. Díky nim získáváme pravidelnou zpětnou vazbu a můžeme tak naše kurzy neustále vylepšovat. Využíváme pohodlné profesionální konferenční prostory, pro on-line semináře aplikaci Adobe Connect, Cisci Webex nebo YouTube a pro videosemináře naši vlastní aplikaci. V ceně všech prezenčních konferencí a seminářů je občerstvení. U celodenních seminářů je v ceně i oběd. Pokud máte na občerstvení specifické požadavky např. z důvodu alergie, rádi Vám vyjdeme vstříc.