Seminář

Marketing a reklama - daňové a účetní minimum

Ing. Jiří Jindrák

Představíme vliv daňových a účetních pravidel na oblast marketingu a reklamy.

Seminář je určen pro:

pracovníky, jejichž pracovní náplní je problematika marketingu a reklamy.

Obsah semináře:      

  • dopady daňových předpisů do oblasti marketingu podnikatelských subjektů – například: propagační či dárkové poukazy, akce podpory prodeje, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků a mnohé jiné,
  • daňově uznatelné náklady v marketingu (vliv na marketingové a finanční rozpočty),
  • dopady DPH na marketing a finanční plánování vč. technických otázek k vystavování daňových dokladů a zajištění důkazních prostředků z marketingových akcí apod.,
  • nutné podklady pro účely kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy,
  • představení konkrétních kontrol finančních úřadů v oblasti marketingu a doporučení pro prevenci chyb a rizik,
  • odpovědi na konkrétní otázky posluchačů.

Lektor

Ing. Jiří Jindrák

Přednášející je od roku 2001 daňovým poradcem v současné době působícím ve společnosti HLB Proxy, a.s. Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

13.2.2020

9:00 - 13:00

Praha

Adresa bude upřesněna

3690

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.

O tématu školení

Mezi pojmy, kterými se na semináři budeme zabývat, můžeme zařadit mimo jiné: 

marketing podnikatelských subjektů – propagační či dárkové poukazy, zákaznické promoakce, školení pro zákazníky, spotřebitelské soutěže, problematika reklamních dárků, daňově uznatelné náklady v marketingu, dopady DPH na marketing, kontroly finančních úřadů v oblasti marketingu a reklamy atd.