Seminář

Marketing na sociálních sítích pro neziskové organizace

Aneb jak na sociálních sítích zviditelnit charitu a sponzoring.

Vít Baloušek

Pomůžeme Vám zviditelnit Vaši neziskovou organizaci na sociálních sítích. Naučíte se, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled. Dozvíte se, kam směřuje vývoj ve světě i u nás v oblasti komunikace charity a sponzoringu. Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky.

Pomůžeme Vám zviditelnit Vaši neziskovou organizaci na sociálních sítích.


„Sociální sítě fungují jako zesilovač. Pokud je váš produkt či služba dobrá, chováte se slušně k zákazníkům a opravdu se chcete dále zlepšovat a rozvíjet, je to ten nejlepší nástroj.“  Peter Hermann

 

Uživatelé sociálních sítí rádi podpoří dobré projekty, pokud na ně komunikace neziskovek působí skutečně přesvědčivě a dostanou jasné argumenty, proč má smysl pomáhat.

Lidé podle výzkumů tráví stále více času každý den na sociálních sítích – v ČR vede stále Facebook, dále Instagram a YouTube. Samozřejmě i Twitter lze využít pro specifické komunikační účely. Mladí lidé věří v autenticitu a vybírají si firmy podle toho, jak se chovají odpovědně!

 

V kurzu zjistíte, jako sociální sítě si pro komunikaci vybrat, jak a na čem postavit úspěšnou komunikaci na sociálních sítích a jak budovat dobré jméno své neziskové organizace a její důvěryhodnost pro potenciální sponzory a dárce.

Pochopíte, na čem v praxi postavit svou obsahovou strategii – jaký obsah uživatelé nejvíce sdílí a co jsou nynější trendy na trhu. Poznáte, jak s malým rozpočtem dosáhnout velkých výsledků v propagaci své značky a svých projektů…

 


Cíle a přínosy – co se naučíte

„Společensky odpovědný marketing bývá někdy nazýván jako osvícený marketing. Osvícený v tom, že si firma, která ho praktikuje, dobře uvědomuje svou službu společnosti. Pakliže neplní tuto funkci a zanedbává výše zmíněná hlediska, přestává být pro společnost prospěšná a tudíž potřebná“.  Tomáš Barčík

 

  • Objevíte, jakou strategii je dobré zvolit pro zviditelnění své neziskové organizace na sociálních sítích
  • Dozvíte se aktuální světové trendy – kam směřuje vývoj ve světě i u nás v oblasti komunikace charity a sponzoringu
  • Inspirujete se pro obohacení komunikační strategie své značky a uvědomíte si specifika komunikačního tonu a stylu na sociálních sítích
  • Získáte přehled o důležitých sociálních sítích a jejich využití pro vytváření dobrého jména své značky
  • Objevíte principy, jak vytvářet a sdílet atraktivní a unikátní obsah, který zaujme publikum na první pohled
  • Naučíte se vyhnout chybám při komunikaci na sociálních sítích a předejít krizové komunikaci

 

Budete společně s lektorem a ostatními účastníky školení hledat prostor pro praktickou aplikaci přímo pro svou značku – provedete stručnou analýzu své vlastní komunikace na sociálních sítích

 


Tematický obsah semináře

1) Komunikační strategie značky – storytelling

Jak vytvořit srozumitelnou komunikační strategii – slovník cílové skupiny

Jak vyprávět příběh, aby oslovil publikum – struktura

Jaké sociální sítě vybrat – jak dosáhnout zásah cílové skupiny

Změřte svůj vliv na sociálních sítích – vhodné nástroje

 

2) Nová media - nové způsoby komunikace

Změna životního stylu a změna komunikačních modelů – vybrané cílové skupiny podle věku a jejich hodnoty

Cíle, které lze a nelze dosáhnout – proč to děláte?

Kdo jsou brand ambassadoři a kdo nejsou

 

3) Tvorba obsahu krok za krokem

Kdo je kdo v týmu

Infografika, video, prezentace…

Grafický design příspěvků je důležitý – jak vybrat vhodný software

Co má cílová skupina udělat? Výzva k akci je důležitá!

 

4) Jak podpořit svou komunikaci – důležitá role zaměstnanců a podporovatelů

Na co si dát pozor – ohrožení kredibility značky

Jak zapojit do hry své zaměstnance – sdílení obsahu je základem úspěchu

Změna a nastavení interních procesů – podněty pro obsah

 

5) Facebook – nový životní styl nejen pro mladé

Data a čísla

Tipy, rady a triky jak se zviditelnit na síti Facebook – co psát, kdy a jak

Jak tvořit svůj osobní profil, aby odpovídal cílům komunikace

Principy tvorby obsahu na firemní stránce – jak být atraktivní

Placená reklama – unikátní možnosti přesného zacílení

 

6) LinkedIn – medium odborné komunikace

Propagace své organizace

Kredibilita – osobní profil na LinkedIn

Tvorba firemního profilu

Odborné skupiny na LinkedIn – jak je využít a čeho se vyvarovat

 

7) Instagram – visuály se sdílejí!

Jeden obrázek je lepší než tisíc slov

Umění psát hashtagy

Placený obsah versus organický dosah

 

8) Twitter – ideální nástroj pro PR

Medium pro novináře, politiky a celebrity

Umění zkratky – práce textaře

Jak si získat novináře na svou stranu

 

9) Virální efekt a video marketing - YouTube a video svět

Jak dělat a nedělat virální video

Ukázky úspěšného video marketingu – inspirace

Jak vybrat dobrého dodavatele pro audiovisuální tvorbu

 

10) Rizika a souvislosti – na co si dávat raději pozor

Příklady selhání komunikace na sociálních sítích

Copyright – ochrana autorských práv

Rizika a ohrožení bezpečnosti, reálná hrozba?

 

11) Shrnutí – co můžeme aplikovat do své praxe

 


Metody a techniky

  • Individuální přístup ke každému účastníkovi
  • Aplikace na segment podnikání daného účastníka
  • Aktivní trénink
  • Výklad obohacený příklady z praxe
  • Klademe důraz na osobní zážitek
  • Praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu od lektora i od účastníků školení
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

17.6.2019

9:00 - 17:00

Praha

Adresa bude upřesněna

2990

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.