Seminář

Marketingová a komunikační strategie

Vít Baloušek

Seminář je první z cyklu čtyř kurzů věnovaných problematice marketingu. Seminář si můžete koupit samostatně nebo si zakoupit celý kurz.

Pro koho je seminář určen:

  • Manažerům vytvářejícím marketingovou komunikaci dané firmy
  • Pro Marketing managery, Brand managery a PR managery
  • Pracovníkům a specialistům v oddělení marketing, obchod a komunikace
  • Všem, kdo chtějí poznat základní principy práce marketingového experta
  • Začínajícím marketérům bez hlubších znalostí marketingu

Obsah semináře:

  • Jak sjednotit marketingový mix – integrovaná marketingová komunikace
  • Marketingový mix - nejnovější světové trendy: 4P, 5P a 6P
  • Cílová skupina zákazníků a její segmentace
  • Nákupní proces zákazníka
  • CRM – jak si pěstovat věrné zákazníky
  • Práce s databází kontaktů

Lektor

Vít Baloušek

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má 25 let zkušeností v marketingu a reklamě, působil v mezinárodních reklamních agenturách Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett.

Specializuje se 10 let na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický…

Více informací a další semináře lektora

Termíny a místo konání

3.9.2019

9:00 - 16:00

Praha

Jakmile vypíšeme nový termín, dáme Vám vědět. Nechte nám prosím na sebe kontakt.

Sleva až 20 % pro více účastníků na jedné přihlášce. Ceny jsou uvedeny bez DPH 21 %.