Seminář

Metody a formy práce v MŠ s dětmi s poruchami chování - vzdělávací kurz je akreditován MŠMT v rámci DVPP

Tento vzdělávací kurz je akreditován Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy v systému dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků.
Účastníci získají osvědčení o absolvování tohoto kurzu.

Seminář je určen pro:

pedagogičtí pracovníci mateřských škol

Cíl semináře:

je seznámit účastníky s definicí specifických poruch chování, a primárně metodami práce s dítětem s SPCH v prostředí mateřské školy, úzce pak s možnostmi integrace a úspěšných kroků k inkluzivnímu vzdělávání a rozšířit tak kompetence v oblasti pedagogické diagnostiky a alternativních metodách a formách práce s dětmi předškolního věku.

Lektorka v kurzu přednese také důležité informace z oblasti legislativy a zásadních změn týkající se novely školského zákona, s platností od 1. 9. 2016, k systémové podpoře inkluzivního vzdělávání v mateřských školách.

  • Definice dítěte s SVP od 1. 9. 2016;
  • Obsah a typologie podpůrných opatření;
  • Změny v oblasti pozice a funkce asistenta pedagoga, s platností od 1. 9. 2016;
  • Změny v oblasti školských poradenských zařízení;

 Účastníci získají zdarma v elektronické verzi:

 Katalogy podpůrných opatření a metodiky práce pro pedagogy a AP.

Obsah semináře:

  • Integrace dítěte s ADHD či ADD?

  • Jaké činnost můžeme nabídnout dítěti s ADHD:

    • V rámci individuální výchovně – vzdělávací činnosti, zejména se zaměřením na rozvoj koncentrace.
    • V rámci kooperační činnosti v kolektivu dětí, zejména se zaměřením na zkvalitnění socializace dítěte do kolektivu. Přičemž kooperace má být hlavním prvkem předcházení agrese u dítěte s poruchou chování.
    • V rámci aktivit směřujících k zaměření na rozvoj předčtenářských a předmatematických dovedností

Metodika:

  • Rozhovor
  • Dotazování
  • Názorná ukázka
  • Případové studie
  • Příklady „dobré praxe“

Časový harmonogram:

8.30 – 9.00 – prezence účastníků

9.00 – 11.00 – přednáška (1. část)

11.00 – 11.15 – přestávka s občerstvením

11.15 – 13.00 – přednáška (2. část + diskuse)

Lektor

vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, Praha, obor Vzdělávání dospělých. Ve své Bakalářské práci se zabývala výzkumem a možnostmi vzdělávání pedagogických pracovníků, v oblasti problematiky specifických poruch chování u dětí, předškolního věku. Nyní se věnuje magisterské formě studia. Středoškolské studium absolvovala na Střední pedagogické

Termíny a přihláška

DatumČasMístoZkratkaCena 
K tomuto semináři nejsou v současné době vypsány žádné termíny.
O nově vypsaných termínech Vám rádi napíšeme, pokud nám necháte kontakt.

Sleva 10 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 3-5 osob.
Sleva 20 % pro každého přihlášeného při současné objednávce jednoho semináře 6 a více osob.

Doplňující informace

Cena semináře zahrnuje kromě účasti na školení také studijní či pracovní materiál zpracovaný lektorem, zodpovězení dotazů v rámci diskuzního fóra a občerstvení, celodenní školení a kurzy i oběd. Na vyžádání vystavíme účastníkům certifikát o absolvování semináře. 

Množstevní sleva na seminář Vám bude automaticky odečtena na faktuře. Více informací se dočtete v Podmínkách účasti na semináři, které jsou součástí závazné přihlášky.

Dotazy týkající se problematiky školení, které nejsou příliš specifické a týkají se širšího okruhu posluchačů, je možné zasílat předem na e-mailovou adresu: info@kursy.cz.
Dotazy budou zodpovězeny v rámci přednášky.

Spojení: Cca 1 týden před konáním semináře obdrží objednatel semináře plánek a popis cesty podle aktuální dopravní situace.

Zajistíme dle Vašich představ i firemní vzdělávání! Kontaktujte nás ZDE. Pořádáme kursy a školení v rámci celoživotního vzdělávání dospělých.

O tématu školení

Inkluzivní vzdělávání neboli inkluze - není snadné si s tímto systémem poradit. Inkluzivní škola může být i mateřská škola. Naučíme Vás, jak přistupovat k dítěti s ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorder, porucha pozornosti s hyperaktivitou), ADD (Attention Deficit Disorders, porucha pozornosti). Na školení se dozvíte, jak na specifické poruchy učení (SPU), specifické poruchy chování u dětí (SPCH), co obnáší diagnostika specifických poruch učení a jak správně vyhodnotit specifické poruchy učení a chování, nejčastější poruchy chování dětí, jak na dítě s adhd.